Gjest Usikker_Gutt Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Hei. Hvordan kan man få litt større brystvorter? Jeg vet dette høres litt rart ut, men jeg har alltid hatt lyst på piercing i nippelen min. Kan være fordi jeg alltid har hatt små nippler. Jeg har alltid blitt mobbet for dette, derfor lurer jeg.. Har litt komplekser. Selv om det virker veldig rart. Jeg har prøvd å trene, men endte med at de ikke ble noe større, verken større eller mindre. Jeg har ikke noe brystmuskler.. Har alt for stor forbrenning.. Ligger til familien. Noen som har tips.. ? Takk :D
Nigo-san Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Mitt eneste tips er å gi litt faen (fordi dine seksualpartnere kommer til å gjøre akkurat det- de bryr seg ikke om sånne detaljer). For øvrig er det ikke noe hokus pokus å sette en piercing i en liten brystvorte.
Gjest TS_Gutt Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Nei du har kanskje rett, men lurte bare på om noen viste om noen måter jeg For det er liksom selvfølelsen det går mest på.. Men igjen, hva er det å bry seg om egentlig.. :S
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Forbrenningen din har ikke noe med at du ikke har brystmuskler. Tren mer/hardere. Hadde det vært brystfett du var ute etter kunne jeg kanskje sagt meg enig. Tror uansett ikke større brystmuskler gir deg noe større brystvorter.
Gjest FullRulle Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Forbrenningen din har ikke noe med at du ikke har brystmuskler. Tren mer/hardere. Hadde det vært brystfett du var ute etter kunne jeg kanskje sagt meg enig. Tror uansett ikke større brystmuskler gir deg noe større brystvorter. Helt riktig, men som vil ha større bryst går på hormoner eller bruker brystkrem med det gjør ikke brystvortene større, bare brystet i seg selv forde det er der fett m.m. samles. Selv med større bryst så er det bare den brune ringen rundt som vokser og kan bli 4-6 cm i diameter uten at brystvorten blir større av det.
Gutt17 Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 Skulle gjerne visst hvordan jeg kunne hjulpet deg, for jeg sitter litt i samme situasjon selv. Har litt lyst til å glede kjæresten med en piercing.. men de er litt små.. Holder med denna tilfelle det kommer noen gode tips haha
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 Brystvorten er ingen muske,l så at man ikke kan TRENE den større burde vel si seg selv?? De eneste alternativene er nok operasjon (gudene vet hvordan) eller horomoner.
Gjest Keith Skrevet 1. oktober 2008 #8 Skrevet 1. oktober 2008 Skulle gjerne visst hvordan jeg kunne hjulpet deg, for jeg sitter litt i samme situasjon selv. Har litt lyst til å glede kjæresten med en piercing.. men de er litt små.. Holder med denna tilfelle det kommer noen gode tips haha Hi Gutt17, sørg for at få piercingen lavet helt inde ved starten af brystvorten. Selve vorten vil med tiden blive ca. 50%-100% større, hvis den er lille til at starte med. Start med 14Ga (1,6 mm) og skift efter 9 måneder til 12Ga (2,0mm). Jeg tør ikke love mirakler, men større brystvorter får du helt sikkert. Keith
Gjest Gutt27 Skrevet 1. oktober 2008 #9 Skrevet 1. oktober 2008 Av alle ting man kan bli mobbet for her i verden, må "små brystvorter på gutt" være noe av det rareste jeg har vært borti..
Pialill Skrevet 1. oktober 2008 #10 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg syns ikke du skal bry deg, de fleste jenter kunne ikke bry seg mindre om gutten hadde små brystvorter. For meg er det likgyldig om de er der eller ikke:P hehe... Du kan være glad for at de ikke er veldig store:P men der er jo lett for meg å si da... skjønner meg ikke på de som har mobbet deg for det, rart at de i det heletatt har kommet på det:P
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå