Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Madeleine
Skrevet

Hei!

Jeg har ikke greie på sminke og pleier heller ikke bruke noe særlig.. men nå som kvisene kommer så vil jeg ikke gå og vise de, men dekke dem..

Hvordan kan jeg legge fundation/brunkrem uten å se tydelige skiller?

<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste er å legge det på med en god pensel (pensel for foundation med naturlig hår). Velg en farge som er lik den du har i ansiktet, ikke for mørk. Pass også på området rundt haken. Man ser lett brunkremen om den stopper der.

Skrevet

Foundation skal heller aldri smøres på halsen, så sørg for at du får mest mulig farge som den som du har på halsen naturlig. Du kan smøre ut foundation med rene fingre og svamp også. Hvis du er redd for uren hud så kjøp hvertfall ikke en billig dårlig foundation... det gjør bare huden verre. Har du prøvd mineralpudder? Dekker veldig bra det også. Rådfør deg på parfymeri. Vet det er dyrt, men du kan få det mye billigere på nett, men da er det greit å vite hvilken farge osv...

Skrevet

Aldri smøres på halsen...? Foundation bør brukes på halsen også, så man ikke får synlig skille.

Jeg foretrekker å bruke fingrene når jeg påfører flytende foundation fordi varmen fra fingrene gjør at resultatet blir jevnere.

Uansett anbefaler jeg mineralfoundation, mye mye bedre for huden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...