Gå til innhold

hvor lang tid før bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen 4 år og 8 måneder, og har kjent hverandre 5 1/2 år når vi gifter oss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et par mnd før det har gått 7 år.

Skrevet

Mannen i mitt liv ble min for 2 1/2 år siden, samboere i 1 1/2 år og når vi gifter oss har vi vært forlovet i 1år og 27dager. Så har ikke all verden med fartstid med min kjære, men han er Mr. Right :fnise:

Skrevet

Vi har vel kanskje ikke vært sammen så lenge, men er sikre på at dette er Kjærligheten begge to så ser ingen grunn til å vente med å gjøre det offisielt. Når vi gifter oss neste sommer har vi vært sammen i 2,5 år og har bodd sammen i litt over 2 år. Måtte det bli 200 år til!

Gjest LindaKristin
Skrevet

Nar vi gifter oss har vi vaert sammen i 3 ar :love:

Skrevet

Når vi gifter oss neste år har vi vært sammen i 10 år. Faktisk to dager etter 10 årsjubileumet vårt;)

Skrevet

Vi ble sammen etter å ha kjent hverandre i 6 uker. Vi ble forlovet etter 8 mnd, og så gifter vi oss 3 dager før 1,5 årsdagen vår. Og vi vet vi har gjort et riktig valg! Vi flytter sammen etter bryllupet.. Gleder meg, 4 uker igjen nå!!!

Gjest Lillemeg!!
Skrevet

Vi har vært sammen i 5 år og 2 mnd når vi gifter oss :)

Skrevet

oki:)

vi har satt dato nå å det blir 12.09.09 :)

da har vi vært sammen 6 1/2 år .

• 1 måned senere...
Skrevet

Når vi gifter oss til sommeren har vi vært sammen i ca. 8år og 6 mndr. Det spørs litt når man regner fra - da jeg tok med meg alle tingene mine og flyttet inn hos han, eller da han spurte om vi faktisk var sammen og jeg fortalte alle bortsett fra han at vi var det, for å forsikre meg om at ingen andre kom og tok han. :biggrin:

Gjest Ansjoni
Skrevet

Når vi gifter oss til sommern har vi vært sammen i nesten 7,5 år, og har vært samboere i 4 år.

Skrevet

Den dagen vi gifter oss har vi vært sammen i 5 år og 7 mnd:)

Skrevet

Når vi gifter oss, har vi vært sammen i 7 år og forlova i litt over 5. Vi flytta sammen etter 6 mnd.

Skrevet

Nesten 11 år har vi vært sammen den dagen vi gifter oss. Totalt samboere i ti år. Vi ble sammen når jeg var 19 og han 32 år. :rødme: . Veldig glad for å ha litt erfaring sammen før vi gifter oss, selv om jeg hadde lyst til å gifte meg med han fra dag 1.

• 4 uker senere...
Skrevet

Når vi skal gifte oss 10 oktober 2009 har vi vært sammen i 10 år og 7 mnd. Vi har vært sammen siden jeg var 16 år og han var 17 år. 10 oktober 2009 er det dessuten nøyaktig 27 år siden jeg ble døpt:)

Skrevet

Vi møttes i februar, da sa det PANG!

Nå har vi vært sammen i 8 mnd, forlovet i 2 mnd og den dagen vi gifter oss har vi vært sammen i 1,5 år :yvonne:

Artig å se hvor lenge dere andre har vært sammen også.

Skrevet

Vi forlovet oss etter 2 og et halvt år, gifter oss etter drøye 5 og et halvt år :)

Skrevet

Vi giftet oss etter nøyaktig åtte år sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...