Miajenta Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Hei. Jeg surfer på nettet som bare det men jeg finner ikke noe neglstudio som utfører negler i bio gele, så er det noen som vet om et sted i oslo eller i oslo området som legger bio gele negler??? Takk for alle svar.
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Hei. Jeg surfer på nettet som bare det men jeg finner ikke noe neglstudio som utfører negler i bio gele, så er det noen som vet om et sted i oslo eller i oslo området som legger bio gele negler??? Takk for alle svar. Du kan gå inn på nettsiden www.biosculpture.no, og se på "kontakt", deretter anbefalte salonger!! Der finner du de beste i Oslo!
Gjest Gjest_Karin_* Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 Vet noen priser? Og hvor ofte man må gå å fikse de? Takk for svar
Gjest Carina Skrevet 3. februar 2012 #4 Skrevet 3. februar 2012 Det utføres manikyr med bio gele på Ringerike Hotell i Hønefoss. Hvis det hjalp? Koster rundt 600 tror jeg. Varer i ca 2 uker. Jeg har tatt det flere ganger, og har vart i 2-3 uker på meg. Veldig fornøyd med resultatet har jeg også vært
Gjest Lin Adersson Skrevet 26. mars 2013 #5 Skrevet 26. mars 2013 Hei. Jeg surfer på nettet som bare det men jeg finner ikke noe neglstudio som utfører negler i bio gele, så er det noen som vet om et sted i oslo eller i oslo området som legger bio gele negler??? Takk for alle svar. Hej, Bli Z på Bislett är den enda studion jag funnit som arbetar med Bio Sculpture. http://www.blizpabislett.com/ Mvh Lin
Gjest sionsMe are Skrevet 21. juni 2013 #6 Skrevet 21. juni 2013 Hei. Jeg surfer på nettet som bare det men jeg finner ikke noe neglstudio som utfører negler i bio gele, så er det noen som vet om et sted i oslo eller i oslo området som legger bio gele negler??? Takk for alle svar. Gran Hudpleieklinikk tilbyr Bio-negler. Ca en time nord for Oslo. Gratis parkering!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå