Gå til innhold

Bio sculpture gel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg surfer på nettet som bare det men jeg finner ikke noe neglstudio som utfører negler i bio gele, så er det noen som vet om et sted i oslo eller i oslo området som legger bio gele negler???

Takk for alle svar.

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei.

Jeg surfer på nettet som bare det men jeg finner ikke noe neglstudio som utfører negler i bio gele, så er det noen som vet om et sted i oslo eller i oslo området som legger bio gele negler???

Takk for alle svar.

Du kan gå inn på nettsiden www.biosculpture.no, og se på "kontakt", deretter anbefalte salonger!! Der finner du de beste i Oslo!

• 1 år senere...
Gjest Gjest_Karin_*
Skrevet

Vet noen priser? Og hvor ofte man må gå å fikse de? Takk for svar :)

• 2 år senere...
Skrevet

Det utføres manikyr med bio gele på Ringerike Hotell i Hønefoss. Hvis det hjalp? :P Koster rundt 600 tror jeg. Varer i ca 2 uker. Jeg har tatt det flere ganger, og har vart i 2-3 uker på meg. Veldig fornøyd med resultatet har jeg også vært :)

• 1 år senere...
Gjest Lin Adersson
Skrevet

Hei.

Takk for alle svar.

Hej,

Bli Z på Bislett är den enda studion jag funnit som arbetar med Bio Sculpture.

http://www.blizpabislett.com/

Mvh

Lin

• 2 måneder senere...
Gjest sionsMe are
Skrevet

Hei.

Takk for alle svar.

Gran Hudpleieklinikk tilbyr Bio-negler. Ca en time nord for Oslo. Gratis parkering!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...