Gå til innhold

X-Files-filmen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har sett den? Var den bra eller dårlig?? Den har visstnok fått terningkast 2, men jeg har opplevd at ofte stemmer ikke terningkastene med mine inntrykk..

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

Lurer jeg også på.

Ettersom Rovdyr fikk terningkast 6 her og der, så stoler jeg aldri på terningkast igjen =p

Skrevet

Driiitkjedelig. Kom aldri skikkelig igang, grunnlaget Mulder ble hentet inn igjen på var syltynt, og symbolikken ble trykket inn i trynet på deg, bare sånn for å være helt sikker på at du skjønte den dype meningen bak. Gjeeeeeeeeeeeesp.

Skrevet

Den var sånn midt på treet, helt ok. Fantastisk scene med bildet av George Bush ;)

Skrevet

Jeg så den i går og jeg synes den var kjempegøyal! Men så var jeg stor fan av serien i mange år og har alle ni sesongene på dvd, samt den forrige filmen. Et fint gjensyn med gamle kjente. Synes faktisk ikke den var så ille, har sett verre filmer. :) Scenen med bildet av George Bush var kjempebra, alle skrattlo i salen, haha. ;)

Mvh Yvonne :duskedame:

Skrevet

Jeg tror man må være skikkelig fan av x-files her for å like denne..

Tenk deg en x-files episode, gjør den 1 1/2 time lang. Ta vekk omtrent alt som er x-files bortsett fra mulder, scully og melodien og der har du filmen :fnise:

Flere venner av meg som var fans, syntes den var utrolig dårlig...

Skrevet
Scenen med bildet av George Bush var kjempebra, alle skrattlo i salen, haha. ;)

Ja, det var det beste med hele filmen. Bortsett fra det har jeg ikke noe positivt å si om filmen.

Skrevet

Ut ifra svarene jeg har fått, tror jeg at jeg venter til den kommer på DVD og leier den da fremfor å se den på kino..

Skrevet

Jaja, hver sin smak, jeg koste meg ihvertfall. Og jeg synes det var forfriskende med ny story, i stedet for å dra opp det gamle. ;)

Skrevet

...og jeg er er fan av serien, bare så det er sagt.

Skrevet

Hver sin lyst. ;)

Skrevet

Jeg var på premieren.... må si jeg ble litt skuffa, innholdet var jo megadårlig :(

Skulle helst sett at det var alien-stuff, og måten de "kom sammen" på var fjern i tillegg til at mystikken var borte! I tillegg til at vi satt gjennom hele rulleteksten for å få med oss ekstramaterialet som viste seg å være Mulder og Scully i en båt som vinket hadet bra til oss.. Jeg er kjempefan, og har alle sesongene på DVD og den første filmen (som var kjempebra!).. et pluss var at Skinner dukket opp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...