Regndråpe Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Hva slags farge har du på håret og øynene? Alltid morsomt å få vite bittelitt mer om de andre som her her inne Er en liten nysgjerringper tenk! Jeg begynner: Jeg har brunt hår og mørkebrune øyne
milla-mor Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Jeg har mørkmørkebrunt hår og knallblå øyne.
Vera Vinge Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 Mellomblondt hår og grønne øyne med et snev av brunt/gyldent.
mysan Skrevet 6. august 2008 #8 Skrevet 6. august 2008 Egentlig askeblond og med gråblågrønne øyne, men nå er håret for tiden ganske lyst, og med enda litt lysere striper. Har ikke vært askeblond siden jeg var 15 tror jeg. Håret er kort på sidene og rundt og lengre oppå, forresten, og med litt lang lugg.
Hinata Skrevet 6. august 2008 #9 Skrevet 6. august 2008 Er mørk/mellomblond (med naturlige striper) og med lyse gråblå øyne, med litt gult helt innerst med pupillen
Gjest Eurodice Skrevet 6. august 2008 #10 Skrevet 6. august 2008 Jeg har mørkebrunt, halvkort (er det noe som heter det?) hår, liker best litt "rufsete" frisyre. Det står best til min personlighet . Så har jeg grønne øyne, vet ikke akkurat hva jeg skal kalle den nyansen, sjøgrønn kanskje.
The Kitten Skrevet 6. august 2008 #11 Skrevet 6. august 2008 Så gøy, jeg digger slike tråder Jeg har brunt hår og mørkeblå / mørkegrønne øyne.
Regndråpe Skrevet 7. august 2008 Forfatter #13 Skrevet 7. august 2008 Er jeg den eneste med brune øyne her eller?
TinaM Skrevet 7. august 2008 #14 Skrevet 7. august 2008 Jeg har naturlig kjedelig, askeblondt hår, men er nesten helt blond pga striping. Har ganske grønne øyne.
Cuba Skrevet 7. august 2008 #15 Skrevet 7. august 2008 Jeg har brunt hår, har farget det så det kan blir litt rødlig (varm farge) i sola osv. Blå øyne..
cilipili Skrevet 7. august 2008 #16 Skrevet 7. august 2008 Rødt hår og grønne øyne. Er egentlig blond.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå