Gjest Gjest Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Noen som vet hva mary kay produktene inneholder? er disse fulle i slike mineraloljer vi bør holde huden unna?
Gjest Gjest_Millia_* Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Det eneste jeg vet er at jeg aldri har hatt så glatt og feilfri hud som den tiden jeg brukte hudpleieprogrammet til Mary Kay.... Men vet ikke om det er noe man skal holde seg unna i de. Selv har jeg sykt ømfintelig hud og reagerer på det meste. Men ikke MK... Clinique feks må jeg holde meg langt unna. Nå bruker jeg mest apotekvarer, men det funker ikke like bra som Mary kay syns jeg......
LadyInRed Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 har bare brukt sminken derfra. øyenskyggene derfra er de beste jeg har hatt EVER! Jeg sliter med at øyenskygge striper seg lett, men det gjorde ikke disse. er en stund siden jeg kjøpte sist, da kjøpte jeg på sånn "hjemme-hos-vennine"-kveld a la slik Tupperware-salget foregår. Mulig det selges i butikk nå. Isåfall vil jeg gjerne vite det, for da skal jeg LØPE å kjøpe ny øyenskygge derfra har ikke prøvd andre produkter derfra, så det vet jeg ikke noe om.
fargegla82 Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Delte meninger om mineraloljer er skadelig for huden.Er selv i et dilemma når det gjeld ka produkter som er ok å bruke.Samtidig som en er opptatt av ka som er bra for huden, vil en jo ikke være hysterisk heller. MK forsvarer selvsagt sin hyppig bruk av mineraloljer i sine produkter,og mener en bør ta mineralolje-motstandernes påstander med en klype salt.. Hudpleieserier som de økologiske(kan nevne DN Skincare som jeg selv bruker fortiden) fraråder all bruk og unngår spes alkohol denat og mineralolje. Ifølge en av best-selger-kremene til MK står følgende ingredienser:Petrolatum,paraffinium liquidum,paraffin som de tre første av tilsammen hele 27 stoffer. Alle de tre er ulike navn på mineralolje.Jeg er absolutt skeptisk til å bruke et produkt med en laang rekke stoffer med størst andel mineralolje,og det forundrer meg at huden kan gå til det bedre med den.Men at en hel del er godt fornøyd med MKs produkter er det ingen tvil om. Hilsen fremtidig hudpleier som skal sette seg skikkelig inn i dette",)
Gjest *lucky* Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Kjenner ei som brukte MK i noen månder. Hun blei veldig fin i huden til å begynne med og likte foundationen godt. Men etter noe lengre tid så fikk hun ganske masse urenheter. Urenhetene ga seg etterhvert når hun hadde holdt seg unna MK en stund. Jeg skjønner ikke hvorfor noen engang vurderer å bruke produkter som kan gi stygg hud når det er så mye annet å velge i!
Gjest Gjest_trine_* Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Kjenner ei som brukte MK i noen månder. Hun blei veldig fin i huden til å begynne med og likte foundationen godt. Men etter noe lengre tid så fikk hun ganske masse urenheter. Urenhetene ga seg etterhvert når hun hadde holdt seg unna MK en stund. Jeg skjønner ikke hvorfor noen engang vurderer å bruke produkter som kan gi stygg hud når det er så mye annet å velge i! Hei Lucky! Helt tydelig ikke du har greie på hudpleie... !! Rart du har erfaring hva andre mener om Mary Kay og ikke du selv. Syntes du bør selv få en erfaring - før du skiver noe som sikkert ikke er helt korrekt ! Prøv selv produktet - så blir du positivt overrasket. Jeg har brukt Mary Kay i mange år nå - og stortrives ! Huden min er helt super! Til dere som lurer på hvordan dere kan kjøpe produktene så finnes det hudpleiekonsulenter stort sett over hele landet som selger disse. Fås ikke kjøpt i butikk... ennå.... Innlegget redigert. Reglene. Arwen (mod) Lykke til ! Endret 30. oktober 2008 av Arwen
Gjest *lucky* Skrevet 30. oktober 2008 #7 Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Hei Lucky! Helt tydelig ikke du har greie på hudpleie... !! Rart du har erfaring hva andre mener om Mary Kay og ikke du selv. Syntes du bør selv få en erfaring - før du skiver noe som sikkert ikke er helt korrekt ! Prøv selv produktet - så blir du positivt overrasket. Jeg har brukt Mary Kay i mange år nå - og stortrives ! Huden min er helt super! Til dere som lurer på hvordan dere kan kjøpe produktene så finnes det hudpleiekonsulenter stort sett over hele landet som selger disse. Fås ikke kjøpt i butikk... ennå.... Innlegget redigert. Reglene. Arwen (mod) Lykke til ! Virker som du driver å selger MK produkter siden du er så redd for negativ omtale. Hvorfor er det rart at jeg kjenner noen med den erfaringen?? Snodig påstand! Endret 30. oktober 2008 av Arwen
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #8 Skrevet 31. oktober 2008 Kjenner ei som brukte MK i noen månder. Hun blei veldig fin i huden til å begynne med og likte foundationen godt. Men etter noe lengre tid så fikk hun ganske masse urenheter. Urenhetene ga seg etterhvert når hun hadde holdt seg unna MK en stund. Jeg skjønner ikke hvorfor noen engang vurderer å bruke produkter som kan gi stygg hud når det er så mye annet å velge i! Alle produkter kan jo gjøre huden din styggere, kan garantere at det finnes mennesker med dårlige erfaringer innenfor alle slags hud-serier nettopp fordi huden vår er så forskjellig. Jeg har brukt mary kay i en tid nå, og må si meg fornøyd, har ikke gjort mirakler, men huden min er renere og mer normal en den var før jeg begynte med mary kay, så det passet i all fall min tørre hud godt.
Bjørnemor Skrevet 31. oktober 2008 #9 Skrevet 31. oktober 2008 Tviler ikke på at huden blir ren og pen og fin etterpå... men gjør kremen noe på sikt? jeg mener.. om den kun fungerer i overhuden og ikke trekker ned i underhuden er den vel ikke så effektiv?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 1. november 2008 #10 Skrevet 1. november 2008 Tviler ikke på at huden blir ren og pen og fin etterpå... men gjør kremen noe på sikt? jeg mener.. om den kun fungerer i overhuden og ikke trekker ned i underhuden er den vel ikke så effektiv? Meg som skrev innlegget jeg tror du svarte på. Jeg synes det er vanskelig å si hvor godt den virker, fordi jeg aldri har hatt en problem hud, og er ung så jeg har heller ingen rynker osv som jeg kan se noen effekt på. Men huden min var tørr, og litt "grå", i tillegg til noen sorte prikker på nesa. Jeg går ikke så ofte til hudpleier, men de gangene jeg har vært før jeg begynte med Mary Kay fikk jeg beskjed om at jeg hadde veldig tørr hud, mens etter at jeg hadde brukt Mary Kay en stund sa hudpleieren at huden min nå var helt normal, kanskje LITT tørr. I tillegg så har huden min fått en bedre glød. Så jeg føler serien passer bra for min hud, i all fall inntill videre.=)
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 2. november 2008 #11 Skrevet 2. november 2008 Hei alle sammen!! Helt enig i at MaryKay har GODE produkter! JEg er veldig fornøyd med de!!! Du kan kjøpe de billig på nettet, fra USA..veldig gunstig når dollaren er lav. Jeg har flere ganger handlet på touchofpinkcosmetics.com og er veldig fornøyd!!! Helt identiske med produktene jeg har kjøpt på party i norge, men til en brøkdel av prisen!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå