Gå til innhold

hvordan ser bordet ut?

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg sliter litt medå finne ut hvordan bordet skal se ut. Har hvitt og gull som tema. Skal ha callaliljer, liker ikke oppsatser og bugnende bord. Det skal være elegant og enkelt.

Har gull-telys, servietter m en liten calla som er bundet inn med gulltråd og med bordkort på i hvitt. Men,calla er dyrt. Hvordan pynter jeg med det og kan jeg evt kombinere med noe grønt? hva med mer lys etc..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg sliter litt medå finne ut hvordan bordet skal se ut. Har hvitt og gull som tema. Skal ha callaliljer, liker ikke oppsatser og bugnende bord. Det skal være elegant og enkelt.

Har gull-telys, servietter m en liten calla som er bundet inn med gulltråd og med bordkort på i hvitt. Men,calla er dyrt. Hvordan pynter jeg med det og kan jeg evt kombinere med noe grønt? hva med mer lys etc..

http://www.teieblomst.no/bukett-med-calla-...0929-49042.html

Hva med noe sånt?

Eller ha bare en i en tynn vase med nå gull snorer eller noe. Vet de har sånne tynne vaser på ikea.

eller hvis du får tak i sånne reagensrør som de trer på roser for at de ikke skal tørke. Da kan du jo legge de litt utover bordene blant telysene. Og kanskje ha noen sånne helt tynne hvite og/eller gullfargede lys innimellom.

Liljene var utrolig fine, fikk mange ideer nå jeg:D

Skrevet

Vi kjøpte fine papirduka (dunicel) og so hadde me lilla løpar i senter for kvart bord. Grøne papp blomster(små) som enn fe kjøpt på nille i alle farga. 2 stk telys på kvart bord, og litt blåbærlyng i en liten vase... Blei kjempe flott :D

Skrevet

Sånn så mine bord ut da jeg gifta meg for litt over en mnd siden.

Lysmansjetter og "bord-perler" fra Black Design og rosa peoner. Borkortene og serviettringene laget jeg selv.

post-17943-1218056156_thumb.jpg

Gjest Gjest_Ariadne_*
Skrevet

Jeg skal ha callaliljer i mitt bryllup til neste år, og jeg ser for meg noen få liljer på hvert bord, plassert enkeltvis i høye vaser med litt grønt. Alternativt tenker jeg å binde et gyllent silkebånd rundt enkeltblomster og legge dem med jevne mellomrom i midten av bordet/bordene (skal ha 3 langbord). Jeg skal ha kremhvite underduker og dusgrønne overduker, kremfargede servietter og kremfargede kubbelys i ulike høyder plassert i noen få grupper på hvert bord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...