Gjest miato Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 bruker google som startside, når jeg skal søke noe vises alt man har skrevet i søkefeltet tidligere,hvordan sletter jeg de?
Gjest Lille Bie Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 *Nyskjerrig på det jeg også. Følge med!*
Malama Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Slett google-cookien, det mener jeg skal funke fint. (Ja, også slette leseloggen evt) Jeg vil av og til også fjerne alle søkene som ligger på google, mest fordi det blir så MANGE av dem, og roter meg gjennom sletting abv midlertidige filer, cookie og leselogg (slette google-elementet da, ikke hele, jeg liker jo å ha den for å finne tilbake til ting, men nettopp det å finne tilbake til ting er lettere om der ikke er så uhorvelig MYE å lete blandt...) og de forsvinner som en følge av disse, men sannelig om jeg husker helt hvilken det er som funker, for jeg gjør det jo ikke så ofte da, så jeg glemmer mellom hver gang
Gjest mø Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 letteste med google er bare og trykke "delete over søke ordet" viss du vil fjerne mer / alt anbefaler jeg varmt ccleaner som gjør alt for deg :love: http://www.ccleaner.com/
Gjest Snart 42 Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 > verktøy > alternativer for internett > velg fanen som heter "innhold" > velg "innnstillinger" under "autofullfør" > fjern haken på "skjemaer" Ok nå??
Gjest ... Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 > verktøy > alternativer for internett > velg fanen som heter "innhold" > velg "innnstillinger" under "autofullfør" > fjern haken på "skjemaer" Ok nå?? Nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå