Gå til innhold

Livet mitt.....

Oktober

Anbefalte innlegg

Hei igjen! :vinke:

Prøver på nytt - med nytt brukernavn og dagbok.

Lenge siden jeg var innom KG nå. Det har vært store forandringer i livet mitt siden sist, og da synes jeg det var greit å begynne på nytt her også :)

Dessuten var den forrige boka mi til tider bare sorg og triste greier. Blir nok sikkert litt av det i denne boka også, men jeg skal prøve å fylle sidene med smil og glede :sol:

Velkommen til livet mitt!

:velkommen:

Endret av Oktober
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for besøket, susannee :)

Da var junior i seng, og jeg kan krype opp i sofaen og nyte kvelden. På bordet foran meg ligger en treningsdvd og fjernkontrollen. Det tok ikke lang tid før jeg fant en unnskyldning for å legge dvd'en tilbake i skapet ;) Huff.....jeg eier ikke viljestyrke!

Var inne og sjekket junior nå - han sover søtt. Han er mammas lille prins :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei Skade - det er bare å snoke ;)

Endelig er jeg på nett igjen :danse: Blir jo helt frustrert av å gå flere dager uten nett....

Har vært hektisk de siste dagene! Masse å gjøre på jobben, og junior har ikke vært helt i form. Har heldigvis ei tante som har ferie om dagen, så junior har vært hos henne. Det er ikke alltid det passer så bra å ta fri fra jobben....

Neste helg skal jeg i bryllup - gleder meg :bryllup:

Og helga etter der, den 30., skal jeg sykle Birken. Gled/gruer meg skikkelig!! Har fått trent litt i sommer, men skulle virkelig ønske at jeg hadde vært litt bedre forberedt :sukk: Skal ut på langtur i morgen, 6-7 mil, og da får jeg jo se hvordan jeg ligger ann......om ikke annet blir det god trening for baken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en nydelig ettermiddag/kveld det ble!! :) Håper vi får noen flere slike dager før høsten setter inn....

Endret av Oktober
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En av fordelene med å ha småtroll i huset er at man er tidlig oppe......og får med seg OL sendingene :)

Heia Norge :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Sliten, trøtt og forbannet på livet :frustrert:

Junior er syk. Kneet hans hovnet plutselig opp, og fastlegen sendte oss rett på sykehuset.

Han begynte å halte rett etter ferien, men da mente legen at det var helt normalt og at det ville gå seg til. Det gjorde det altså ikke. Etter diverse undersøkelser på Ahus mener de at han har barne-leddgikt. Venter nå på brev fra Riksen for videre utredning.

I slike situasjoner savner jeg mannen min ekstra mye. Det er 2,5 år siden han døde, og selvom livet på mange måter har gått videre er det utrolig tomt uten han. Jeg har heldigvis en familie som stiller opp i tykt og tynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver med kortere dager for junior i barnehagen, og det ser ut til å fungere bra. Fikk snakket med ped.leder i dag tidlig, og hun hadde full forståelse over situasjonen. Har forsøkt å få ta i legen på Riksen, men det er enklere å finne den berømte nåla i høystakken...

Møtte jentene fra sorggruppa i går - veldig koselig! :) Har ikke sett hverandre siden før sommeren, så skravla gikk i ett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag - ser litt lysere på livet, selvom det er veldig grått ute.

Junior har vært urolig i natt, så jeg er skikkelig trøtt i dag :søvn: Har ikke vært så veldig produktiv på jobben enda....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag - hurra!! :)

Har egentlig fri på fredager, men må i to møter så da er det bare å møte opp - 8 timer overtid er jo greit å ta med seg det ;-) Heldigvis har junior full plass i barnehagen nå, og de siste dagene har det fungert greit med beinet hans også. Har fått tanta mi til å hente han, så blir det ikke så lang dag for han.

Får besøk av svigerfar og kona hans i ettermiddag. Vi sees ikke så ofte, men synes det er viktig at vi holder kontakten, særlig pga junior. Det var jo ikke så ofte vi så hverandre mens mannen min levde heller, alltid vært ett litt rart forhold, men vi klarer å oppføre oss i ett par timer...

Gleder meg til 'Skal vi danse?' i kveld :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Takk for hilsen, Sisu :)

Hjelpes meg nå er det lenge siden sist! Utrolig hvor fort dagene går!!

Sønnen min har nå fått diagonosen barne-leddgikt. Har gjennomgått behandling på Riksen, som har fungert veldig bra. Han går også jevnlig til fysio. Synes han har blitt en helt ny gutt :) Å se han løpe og sprette rundt uten at beinet hemmer han er ikke mindre enn fantastisk :hjerte:

Ellers har det ikke skjedd så mye, var på hyttetur i helga. Kjempedeilig å komme seg litt bort :) Gikk lang tur på lørdagen, og på søndagen koste vi oss i det helt utrolig nydelige været.

Endret av Oktober
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 3 måneder senere...

Hmmmmm......... :sjenert:

Plutselig var det 2009.....

Vi har det bare bra :-) Junior har vært mye syk siden jul. Ikke noe alvorlig, bare typiske barnehagesykdommer. Barne-leddgikten holdes i sjakk med cellegift og det fungerer veldig bra.

I dag skal jeg ut med noen fra jobben - middag og vin. Gleder meg veldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brrrrr.......-25 i dag :fryser: Det er litt i kaldeste laget for meg altså!

Hadde det kjempekoselig i går. Spiste på Eataly på Aker brygge, god italiensk mat......og rødvin ;)

Har fri i morgen, så nå er det bare noen få arbeidstimer igjen før helg. Har ingen store planer, bare slappe av sammen med junior :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt en veldig fin helg :)

Har virkelig bare slappet av og kost oss. På fredag sov vi lenge - helt til ni :) Jeg måtte se på klokka flere ganger! Som regel starter jo junior dagen hvertfall ett par timer tidligere....Spiste en god frokost med egg og kakao mens vi så på den nye Byggmester Bob filmen til junior. Resten av dagen brukte jeg til å rydde og vaske klær.....fikk masse hjelp til å ta ut klærne av vaskemaskinen :) Til kvelds koste vi oss med hjemmebakte boller. I en travel hverdag er slike dager gull verdt!! :hjerte:

På lørdag våknet vi til nydelig solskinn. Det var ganske kaldt, men kledde godt på oss og var ute i ett par timer. Junior er ikke så veldig begistret i å ake, men det ble noen turer på oss begge :)

Det gikk veldig greit å levere i barnehagen i dag. Det er så vondt med dager hvor han gråter, og ikke vil at jeg skal gå.....selvom jeg vet at han gir seg så fort jeg er ute av døra ;)

Må innom butikken på vei hjem - hva i alleste dager skal vi ha til middag i dag? Huff....jeg synes det er vanskelig jeg... :forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var så flink i butikken i går - kjøpte middager til hele uka :)

I dag skal jeg møte noen venninner av meg. Middag og skravling - gleder meg :) Junior skal overnatte hos tanta mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det veldig koselig i går :) Vi har kjent hverandre i ett par år nå, møtes under tragiske omstendigheter - på sorggruppe. Alle har opplevd å miste en av sine nærmeste, men det gjør jo at vi har blitt veldig godt sammensveiset.

Hadde en skikkelig guffen opplevelse på veien hjem, holdt på å kræsje! :sjokkert: Såpeglatt på veien, og plutselig stod det bil tverst over mitt kjørefelt.

Nå er arbeidsdagen ferdig, og jeg skal hjem og hente junior. Gleeeder meg :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Så var det fredag igjen - ukene går altså så utrolig fort! Tenk at det har blitt mars allerede :)

Har hatt noen veldig fine uker nå, junior har vært frisk og rask. Det går kjempebra i barnehagen, noen protester når jeg går, men det går veldig fort over.

Skal ut i helga, skal se showet til Sturla Berg-Johansen. Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...