SortEngel Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 (endret) Jeg finner ikke meg selv til å vanske ellr rydde.... Jeg lider av antirydde disorder.. Men di gangene jeg rydder får jeg sån støv på hjernen.. Kan ikke bli ferdig før jeg har vasket ALT.. (på det rommet jeg vasker) Hjelp.. noen gode råd?? Hvor finner dere rydde ånden?? Endret 8. mars 2013 av SortEngel
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 www.flylady.net Oppsummering av hennes filosofi: - litt er bedre enn ingenting - ha rutiner - 15 minutter rydding/vasking, så avslapning og et glass vann før du begynner på 15 minutter til - slow and steady er bedre enn alt på en gang. ikke ta frem mer enn du klarer å komme gjennom på en time.
:-) anna Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Mitt råd: vokt deg for tidstyver når du skal rydde. Ikke skru på tv eller PC mens du har pause da blir ti minutter til en time. Radio er derimot kjempebra. Og musikk. Da kan man bestemme seg for å være ferdig med alt før plata er ferdig f.eks
Gjest Gjest_Ali Baba_* Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Hvor finner dere rydde ånden?? Bare puss lampen, så kommer den. -g
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå