Flaggermusa Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Er det noen som har tips om en fin dåpsgave, eg kan kjøpe til ei jente eg er fadder til? Takker for svar :-)
Pasha Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 De store hvite (bøker... den store sangboka, den store eventyrboka, den store rim og regle osv)
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Dattera mi fikk Bergans ryggsekk (sånn liten) i dåpsgave av en fadder! Utrolig kjekk gave som virkelig kommer til nytte etterhvert
milla-mor Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Ooh, henger meg på! Skal snart i dåp (men ikke som fadder, da).
*Frøken Fryd* Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Begge barna mine fikk Oleana ullpledd i dåpsgave av den ene fadderen, og det er absolutt den mest brukte gaven! Har blitt brukt over alt, og vi er kjempefornøyd! http://www.norskdesign.no/tekstil-og-konfe...cle646-288.html
Lemona Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Jeg skal i dåp til nevøen min, og har kjøpt prins+prinsesse servise (kopp/skål/asjett) fra Porsgrund porselen. (Tilbud på Obs til 179,- ).Fikk det til datteren min da hun ble døpt, og det har vært i daglig bruk. Tenkte å kjøpe barnebestikk i stål ved siden av (har ikke helt sansen for sølv). Georg Jensen har et fint sett. Til niesen min kjøpte jeg et fint bilde som jeg fikk rammet inn. Eller er jo bøker som tidligere nevnt fine gaver, eventyrbøker, sangbøker e.l. Det kan jo kanskje være greit å høre med foreldrene da folk jo har veldig ulik smak. Noen synes det er fint med rammer, dåpsattest beholder og annet i sølvplett :juhu: , mens andre synes det er grusomt .
Gjest antigartner Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 Er det ingen faddere som gir barnebibel lengre?
Gjest *Mim* Skrevet 7. august 2008 #10 Skrevet 7. august 2008 Hva med et slikt lys? Dåpslys Det der hadde jeg ikke orket å tennne på, for å si det sånn... Og lys som bare er til pynt, vil jeg ikke ha. Men kanskje et tips for ts.
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2008 #11 Skrevet 8. august 2008 Hva med fotografering hos profesjonell fotograf. Gi gaven(gavekortet) i rammen det ferdige bildet kan puttes i.
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2008 #12 Skrevet 8. august 2008 Tipser om denne igjen jeg, synes stolene hennes er så koselige
Gjest fibosa Skrevet 9. august 2008 #13 Skrevet 9. august 2008 har gitt et epletre i dåps gave til en liten gutt... syntes det var en fin symbolikk.. at han kunne vokse opp sammen med det treet.....
Gjest Gjest_Vilja_* Skrevet 9. august 2008 #14 Skrevet 9. august 2008 Da jeg var fadder til min nevø ga jeg ham et barne sølvbestikk + jeg broderte et bilde med et dåpsbarn, navn, dato, og la til litt endringer bl.a. et kors og et flott ordspråk som passer til et lite barn. Bildet rammet jeg inn. Broderipakken kjøpte jeg på en butikk.
Sirena Skrevet 9. august 2008 #15 Skrevet 9. august 2008 http://www.singsang.com/ Disse kortene er kjempefine! Har brukt dem masse sammen med mine egne da de var mindre, og har akkurat gitt dem til en gutt jeg er fadder til.
Kamille86 Skrevet 9. august 2008 #16 Skrevet 9. august 2008 (endret) nei får prøve igjen...... Endret 9. august 2008 av Kamille86
Kamille86 Skrevet 9. august 2008 #17 Skrevet 9. august 2008 Begge barna mine fikk Oleana ullpledd i dåpsgave av den ene fadderen, og det er absolutt den mest brukte gaven! Har blitt brukt over alt, og vi er kjempefornøyd! http://www.norskdesign.no/tekstil-og-konfe...cle646-288.html De er såå utrolig fine, virker kjempe gode også
*Frøken Fryd* Skrevet 9. august 2008 #18 Skrevet 9. august 2008 De er såå utrolig fine, virker kjempe gode også De er både kjempefine - og gode! Bruker våre fortsatt mye, og de er like fine etter flere vask! Har et nydelig der rosafarge/dyp rød er dominerende til jenten min, og ett der blå/grøn er hoveddarge til gutten... Barna elsker pleddene sine! Jeg liker godt gaver som "kan brukes" - og sikkert litt stas for giver å se at vi bruker de så mye som vi gjør!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå