Gjest Gjest_Linemor_* Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Hvorfor er det alltid sånn at menns utdrikningslag skal inneholde stripping, dildoshow og fine, nakne damer imens kvinners utdrikningslag bare handler om å drite ut bruden??? Det er faen meg så kvalmt.
thumbalina Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Hvorfor er det alltid sånn at menns utdrikningslag skal inneholde stripping, dildoshow og fine, nakne damer imens kvinners utdrikningslag bare handler om å drite ut bruden??? Det er faen meg så kvalmt. Både jeg og sambo hadde utdrikningslag i helgen - og det var verken stripping, dildoshow eller nakne damer til stedet.. og jeg ble heller ikke bare utdritt.. Tror dere har dårlige venner dersom dette er det som blir gjennomført. Poenget er at det skal være en moro kveld ute med gutta/jentene... det hadde i alle fall vennene våre forstått - og vi hadde hver vår strålende kveld!!!
Gjest bare noen uker igjen Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Både jeg og sambo hadde utdrikningslag i helgen - og det var verken stripping, dildoshow eller nakne damer til stedet.. og jeg ble heller ikke bare utdritt.. Tror dere har dårlige venner dersom dette er det som blir gjennomført. Poenget er at det skal være en moro kveld ute med gutta/jentene... det hadde i alle fall vennene våre forstått - og vi hadde hver vår strålende kveld!!! Vi hadde heller ikke utdriting / strippere osv. Vi storkoste oss begge to med vennene våre som hadde funnet på ting de visste vi likte! Men det er jo lov å hinte om hva man har lyst til da... det er et utdrikkningslag, ikke et utdritningslag!! Det skal være en kjekk kveld for den som skal gifte seg!
nessi Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Jeg vil påstå at man har dårlige venner, hvis de gir deg et utdrikningslag du ikke trives i. Noen personer er det greit å drite ut, andre ikke, det er forlovernes oppgave å kjenne brud/brudgommen så godt (evt. spørre seg for) at de kan gi en kveld/dag som blir et positivt minne.
Markjordbær Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Mannen min hadde ikke stripper eller sånn i sitt utdrikningslag. Han måtte prøve sprangridning og ble intervjuet (litt pinlige spm) og filmet, og fikk leke krigslek i skogen (a la paintball). Deretter grilling og så bare fest og drikking og dansing hjemme hos oss. Jeg ble heller ikke dritt ut, men hadde en kjempedag hvor jeg ble hentet på motorsykkel, fikk mat og drikke i byen, og så hadde vi fotosession, og 30 min laserspill! Kvelden ble avsluttet hos ei venninne hvor vi fikk god indisk mat og drinker og sånn, og holdt noen leker (pakkelek, "sammenligne-mine-svar-med-videointervju-av-mannen-lek" og "erstatning-for-stripper-lek" hvor jeg skulle gjette hvem som skjulte seg bak de gule post-it-lappene (lettkledde kjendismenn)) Alt i alt er vi begge strålende fornøyd med våre forloveres innsats!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå