Felix Skrevet 1. juni 2003 #21 Del Skrevet 1. juni 2003 Den savnede er heldigvis funnet i god behold nå- men de såkalte "kameratene" hans fortjener en skikkelig lærepenge. Minnie Som hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 1. juni 2003 #22 Del Skrevet 1. juni 2003 Jeg synes hele ideen med utdrikkingslag er patetisk. :-? så enig att det er ikke til å tro!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 1. juni 2003 #23 Del Skrevet 1. juni 2003 Som hva da? Det er vel klart som fot i hose: 1. indradde ukepenger for fem uker (minst)!! 2. Husarest ut sommeren For jeg går ut i fra at slike gutter bor hjemme med mor (dvs ikke er levedyktige på egenhånd). Syns også kanskje at Barnevernet bør kobles inn, det er tydelig at mødrene ikke passer på guttebassene sine ordentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 1. juni 2003 #24 Del Skrevet 1. juni 2003 Å herlighet... er det mulig??? Er virkelig glad for at ikke min kjære har sånne venner!!! :o Nå drikker ikke han heller da, så det skulle vel godt gjøres å få han til å hoppe ut vinduet eller hva det var... Men uansett - hans forlover og noen gode kamerater kom og hentet ham i bil. 'Truet' visst med litt av hvert, men det de skulle var å kjøre go-kart - de hadde banen helt for seg selv, og koste seg glugg i hjel! Etterpå hadde de et koselig grillparty i hagen til en av dem, og kvelden ble avsluttet i ro og mak. DET syns jeg høres gøy ut! (Og håper min forlover velger den samme stilen! :D) Syns også idèen om utrikkingslag er helt absurd - iallefall når det blir sånn 'drikk-mest-mulig-og-gjør-flest-mulig-helt-idiotiske-ting-på-en-dag' - opplegg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 2. juni 2003 #25 Del Skrevet 2. juni 2003 Tror dette er et ekstremt tilfelle. Men jeg vet at samboeren min gruer seg til utdrikkningslaget sitt, nettopp fordi at gutta er så gira på å drikke, drikke, drikke. Han mener jeg slipper billigere unna, mens gutta blir kjørt mye tøffere. Samboeren min drikker lite og sjeldent, og han gruer seg til å bli drukket ut av gutta (noen av dem har et generelt høyt alkoholkonsum), for han klarer ikke å matche dem på drikkinga (hvis de drikker like mye blir han mye fullere). Jeg sier til ham at han må si NEI, og at han bør si noe til forloveren sin i fullt alvor i forkant, slik at de er klar over situasjonen. jeg har heldigvis venninner som drikker like lite som meg, og jeg har gjort det helt klart hva som gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2003 #26 Del Skrevet 2. juni 2003 Utdrikkningslag er noe som hører med Selvsagt må det jo ikke ta av så folk kommer til skade men full fest og jeg regner med jeg ikke kommer til å klare å gå på egne ben den dagen bare morro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 2. juni 2003 #27 Del Skrevet 2. juni 2003 Sorry, men jeg synes ikke det høres så gøy ut med 'jeg hadde utdrikkingslag i går jeg, og husker ingen verdens ting, men jeg tror jeg hadde det moro!' Bedre å heller ta det litt pent og så få en artig kveld man aldri kommer til å glemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 2. juni 2003 #28 Del Skrevet 2. juni 2003 Ser ikke poenget med å bli drukket ut (bokstavelig talt) og jeg nektet dette selv... Vi hadde en veldig koselig og fin kveld, der vi drakk, snakket og hadde det supert, som vanlig, selv om det ikke var det..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2003 #29 Del Skrevet 2. juni 2003 Hadde mine venner brukt kvelden til å prate og sitte å drikke vin og kose oss så hadde jeg blitt reelt skuffet! Nei, den dagen skal det ta av skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 2. juni 2003 #30 Del Skrevet 2. juni 2003 For meg er utdrikningslag: Gode venninder Kjoler og høye heler Champagne Fransk kjøkken på et lekkert sted Strawberry Daiquiri ut i sene nattetimer.. Siste natt ute som ugift! Komme hjem lett brisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2003 #31 Del Skrevet 2. juni 2003 Jeg håper alle vennene mine trommer sammen til en kjempe fest og jeg håper at jeg blir tatt med på noen av de gamle stedene vi vanket når vi var yngre. Er absolutt ikke opptatt av å te meg tekkelig eller pent , men ha det skikkelig grisemorro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 2. juni 2003 #32 Del Skrevet 2. juni 2003 Noen kan faktisk ha det gøy selv om de er kledt pent og oppfører seg tekkelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 2. juni 2003 #33 Del Skrevet 2. juni 2003 Forstår ikke helt vitsen når bruden eller brudgommen gruer seg til sitt eget utdrikningslag - poenget er vel at det er bruden/brudgommen som skal ha det gøy, og ikke vennene på deres bekostning! Hvis ikke vennene kjenner hovedpersonen godt nok til å vite hva denne personen kommer til å sette pris på, er de kanskje ikke så gode venner likevel?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 2. juni 2003 #34 Del Skrevet 2. juni 2003 Forstår ikke helt vitsen når bruden eller brudgommen gruer seg til sitt eget utdrikningslag - poenget er vel at det er bruden/brudgommen som skal ha det gøy, og ikke vennene på deres bekostning! Hvis ikke vennene kjenner hovedpersonen godt nok til å vite hva denne personen kommer til å sette pris på, er de kanskje ikke så gode venner likevel?? Der sa du noe viktig etter min mening i hvert fall. Jeg har ikke noe imot utdrikningslag, håper også mine venninner har lyst til å feire at jeg skal gifte meg, men da håper jeg også de tar hensyn til meg og hva jeg liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuupi Skrevet 2. juni 2003 #35 Del Skrevet 2. juni 2003 Det er greit at vennene har et ansvar når de arrangerer utdrikkingslag, men ærlig talt, det går da for pokker ann å tenke selv også! Blir det for villt for man heller pelle seg hjem :o Blir litt matt, er det ikke voksne mennesker det er snakk om? Min mann kan godt ta seg en fest og finne på mye villt, men han kan jo passe på seg selv også! Dessuten har han kamerater som er voksne MENN, og ikke dritunger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå