Floja Felíz Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Min fantastiske mann og jeg har 1 års bryllupsdag på mandag. Vi reiser til Kreta på søndag sammen med et vennepar og barna, og derfor har jeg ikke klart å planlegge noen ting til dagen. Har mailet hotellet men ikke fått svar, så jeg vet ikke hva annet jeg skal gjøre enn å kjøpe en liten gave før vi reiser og så prøve å finne på noe romantisk på sparket der nede. Våre venner har sagt seg villig til å ha stedatteren min den dagen hvis vi skulle finne på noe, men vi får bare se hva som skjer der nede. Er det noen som har et godt tips til bryllupsgave? Vil så gjerne finne på noe romantisk, men er helt blank i hodet akkurat nå. Plis, plis, plis?
NemoLinn Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Jeg tok selv inspirasjon i at når det er ett års bryllupsdag så er det papirbryllup man feirer. Det endte med at jeg lagde et fint romantisk kort til han hvor jeg skrev ned mine følelser og alt hva hjertet mitt kunne romme for den fantastiske mannen jeg er gift med!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Ga også mannen min papir til første bryllupsdag. Fant fram bilder fra alt vi hadde opplevd første året som mann og kone, og satte sammen et album.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå