Xtra_lilje Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Hjelp! Stupid is as stupid does.... klarte å klore for mye på en kvise i sommer, som når har etterlatt seg et arr på kinnet... Det er helt i overflaten, er flatt og rødlig/brunlig, vel 1-2 mm stort.... plager meg ikke nevneverdig (annet enn når jeg ser meg i speilet og tenker IDIOT!) er det noen som har tips?? Har hørt om kelocote, funker det? Andre ting man kan gjøre?
Jean Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Ett vanligt "klämärr" från en finne kan ta upp till 18 månader att läka ut. Det beror lite på djup och hur mycket som är skadat. men då det rör sig om mer ytliga ärr kan det ta den tiden. Kelo Cote tar två typer av ärr, testa på ditt ärr så får du se. Egentligen bör man vänta för att just se om det självläker, men det tar som sagt lång tid. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Heisann! Du kan prøve hudsliping (med krystaller). Det kan fjerne arr om de er helt i overflaten :o) I tillegg blir huden kjempefin og glatt etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå