Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest trine
Skrevet

hei der ute, jeg har en samboer har vært sammen nå i fire år,

men har et lite problem, det ene øyebikke, øsnker jeg han der peppren gror, å neste noen timer etter på føler jeg at jeg elsker han å det gjør jeg, har vært sammne med noen før men ikke opplevd dette,

jeg vet jeg elsker han. så lurte på om noen vet om det er det en kaller kjærllighet, trenger ikke bruke ord noen ganger , kan ligge ved siden av han å kjenne varmen hans, å føler den sier jeg elsker deg,

så for deg det gode blikke til bake,

når jeg er ligger i armene hans føler jeg meg, trygg å god, ikke noe galt kan hende meg da, føler jeg,

noen som har heller opplever det samme, her inne

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spm er hvor lenge du har vært sammen med tidligere kjærester? Har du bodd sammen med de feks? For det og bo sammen, se hverandre ofte kan være litt problematisk for noen, og dette pga små ting som man i underbevisstheten irriterer seg over feks, smatting, tv titting, dærlige vitser ol, dette betyr ikke at du ikke elsker han og det er fortsatt kjærlighet, men hvis man har disse tankene som du beskriver helt uoppfordret så må du (hvis du vil beholde han) heller tenke på alt det positive han gjør. Ta et oppgjør med deg selv og finn ut av om han er den rette! Lykke til :klemmer:

Gjest gjest trine
Skrevet

HEI igjen,

jeg har

vært gift i 10 år, å singel i tre år, før jeg fant han jeg har nå, vi har bod sammen i 4 år nå.

det som jeg spør om her ute i romet, er hvordan kjærlighet følest,

trodde det var kjærlighet når jeg var gift, men har sterkere følser for han jeg har nå, å ja er masse possetivt med min kjære. ser helst på det posetive, for ingen er perfekte,

så noen som vet om dette er kærlighets følser

?? en her sier jo nei

Skrevet
HEI igjen,

jeg har

vært gift i 10 år, å singel i tre år, før jeg fant han jeg har nå, vi har bod sammen i 4 år nå.

det som jeg spør om her ute i romet, er hvordan kjærlighet følest,

trodde det var kjærlighet når jeg var gift, men har sterkere følser for han jeg har nå, å ja er masse possetivt med min kjære. ser helst på det posetive, for ingen er perfekte,

så noen som vet om dette er kærlighets følser

?? en her sier jo nei

Burde du ikke vite det selv?

Skal andre fortelle deg hva du egentlig føler?

Skrevet

Mener du virkelig at det er opp til andre å bedømme om du føler kjærlighet eller ikke?

Hva gjør du hvis mange her sier at det du føler ikke er kjærlighet da? Går fra ham, basert på hva fremmede som ikke kjenner deg mener?

Svaret på dette får du nok hos deg selv.

Gjest BAFCBD
Skrevet

nei det skal de ikke, er bare meg som skal bsteme det,

men har ikke følt sån over en mann før, vet ikke hvordan det er å elske

, men skal ikke plage dere mere med ting jeg lurer på. om noen her har opplevd kjærligheten så må de kansje kjenne seg igjen i mine følser,

for nå vet jeg at jeg elsker han trine

Skrevet

det er vel å ikkje kunna leva uten ein person, sjelevenn o.s.v..

men er det mulig å elska nåken uten å ver forelska.. lure eg på. går det i lengden? viss ein aldri har gått på skyer o.s.v

Skrevet

Hei!

Pleier å sammenligne forelskelsen med en bekk og kjærligheten med en stor elv jeg. Bekken klukker, bruser, liksom danser avsted og lager mange skumtopper og liv, mens elven er ganske rolig ut på overflaten der den flyter sakte avsted, men er SÅ mye sterkere enn en bekk i dypet med sin sterke strøm.

Aurora

Gjest gjest trine
Skrevet

Hei igjen, ja det tror det går ann, jeg var glad i xsen min å følte jeg elsket han' vi hadde det bra på mange områder,

men jeg følte altid at noe mangla uten å vite, hva det varm

var ensom sammen med han, men selv glad i han, en kan lære seg til å elske en person tror jeg, vet ikke, men er noen tanker jeg har hatt, trine

Gjest gjest trine
Skrevet

ja sån følest det Aurora

han jeg har nå, er det beste jeg noen gnag har hatt, selv om små ting kan iritere,

så ser jeg mest på det posetive med han, trine

Skrevet

Man kan godt ønske sin store kjærlighet dit peppern gror nå og da. Det hadde nesten blitt kjedelig hvis alt var bare fryd og gammen hele tiden.

Men om han ER din store kjærlighet er umulig for oss å vite. Elsker du han, og han er snill med deg, så blir du hos han. Man slår ikke opp med noen fordi noen på et eller annet diskusjonsforum forteller deg at dette ikke er kjærlighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...