Gjest Mannemann Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Jeg kom til å lure på noe angående dere jenter,basert på noe jeg selv av og til opplever. Vi gutter kan av og til våkne midt på natten,med et hardt og bankende lem. Dvs,vi våkner ikke skikkelig,mer slumrer liksom,men vi kjenner at vi er skikkelig harde,og så sover vi videre. Kan jenter også ha det slik,går det an,om dere skjønner?
Gjest Gjest_Hanna_* Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Jeg kom til å lure på noe angående dere jenter,basert på noe jeg selv av og til opplever. Vi gutter kan av og til våkne midt på natten,med et hardt og bankende lem. Dvs,vi våkner ikke skikkelig,mer slumrer liksom,men vi kjenner at vi er skikkelig harde,og så sover vi videre. Kan jenter også ha det slik,går det an,om dere skjønner? Nei. Har aldri hendt meg.
Regndråpe Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 Det skjer en gang innimellom det Må nesten innrømme at det er en av de beste orgasmene jeg da...
Fluffie Skrevet 6. august 2008 #8 Skrevet 6. august 2008 Det tror jeg faktisk ikke har skjedd meg, i alle fall ikke som jeg har merket.
Gjest StockDama Skrevet 6. august 2008 #9 Skrevet 6. august 2008 Kan ikke huske at det har hendt meg.
Hinata Skrevet 6. august 2008 #10 Skrevet 6. august 2008 Har ikke hatt orgasme i søvne, men våknet opp av å ha hatt en kåt drøm.. Det er digg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå