Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Hvordan fungerer dette? Blir det samme effekt som i sola ute?
hufsa! Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Hvordan fungerer dette? Blir det samme effekt som i sola ute? Heia ja,jeg bruker alltid sololje i solarium blir superbrun men er du helt hvit så ville jeg venta til du får ett grunnlag så ikke du blir brent!
laperla Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Hm, syns det hørtes skummelt ut. Jeg ville heller kjøpt en krem fra f.eks. California tan som er ment for solarium, og som skal gi raskere/dypere farge. Disse får en også med solfaktor og eventuelt litt selvbruning i.
Gjest TS Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Jeg var i syden tidligere i sommer, så har mer enn nok grunnlag, vil bare booste fargen litt
Gjest *lucky* Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Høres ut som den beste oppskriften som finnes for å få rosinhud så fort som mulig!
Gjest F-A Skrevet 12. april 2009 #6 Skrevet 12. april 2009 Heia ja,jeg bruker alltid sololje i solarium blir superbrun men er du helt hvit så ville jeg venta til du får ett grunnlag så ikke du blir brent! Jeg har hørt at huden kan begynne å boble opp om man bruker sololje i solarium? Så derfor har jeg ikke tørt å prøve.. men det har kanskje noe med om solariumet er bra eller ikke? Skummelt om huden bobler opp da.. men jeg har jo egentlig et ganske bra grunnlag..
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2009 #7 Skrevet 12. april 2009 Jeg har hørt at huden kan begynne å boble opp om man bruker sololje i solarium? Så derfor har jeg ikke tørt å prøve.. men det har kanskje noe med om solariumet er bra eller ikke? Skummelt om huden bobler opp da.. men jeg har jo egentlig et ganske bra grunnlag.. Bobler ? Sånn som pølser gjør på grillen ?
Hilde Christina Skrevet 13. april 2009 #8 Skrevet 13. april 2009 Altså, solarium er farlig nok i seg selv.. Å bruke sololje som gjør saken enda verre er ganske så idiotisk mener jeg. Klarer du ikke å overleve uten solarium bør du bruke de kremene som er tilpasset solariumsbruk.
stella K Skrevet 13. april 2009 #9 Skrevet 13. april 2009 hvor mye solarium kan man ta uten at det "skader" for mye?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå