Littel Miss W Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Nå har jeg nettopp tatt det som ser ut til å bli den siste p-pillen min... Det er ikke sikkert vi begynner prøvingen med en gang - litt rar følelse etter 10 år liksom..
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Kan jeg skrike sammen med deg? Vi skal bli prøvere etter at vi er gift. Og ut fra mine beregninger har jeg eggløsning når vi er på bryllupsreise. Det hadde jo vært litt moro med bryllupsreise-baby da... (wow... skrev jeg virkelig at vi skal bli prøvere?!! Whiii )
Littel Miss W Skrevet 6. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2008 Kan jeg skrike sammen med deg? Vi skal bli prøvere etter at vi er gift. Og ut fra mine beregninger har jeg eggløsning når vi er på bryllupsreise. Det hadde jo vært litt moro med bryllupsreise-baby da... (wow... skrev jeg virkelig at vi skal bli prøvere?!! Whiii ) Hihi... Det gjorde du!!!! Hærlig følelse! :)Vi giftet oss i juni - deilig følelse å kaste siste pille-brett!
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Det vil jeg tro Vi gifter oss 30. august, så på bryllupsreisen blir det masse hihi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå