Gregers Skrevet 5. august 2008 #1 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Er 24 år og har ikke hatt fast følge siden 18-19årsalderen. T Jeg er en vanlig morsom fyr, med solid omgangskrets. Derfor tror jeg det at jeg har kommet på etterskudd med mine erfaringer, kan slå sterkt tilbake i det lange løp. Kjærlighetslivets spilleregler er noe som må læres gjennom erfaringer. På et eller annet tidspunkt blir mangel på erfaring turnoff, og jeg frykter som følge av det at damene vil dra feilaktige konklusjoner om min person. Tror dere, kjære sognebarn, at mine bekymringer er berettiget? Endret 5. august 2008 av Gregers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 6. august 2008 #2 Del Skrevet 6. august 2008 Du er 24! Du har gooooood tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reveal Skrevet 6. august 2008 #3 Del Skrevet 6. august 2008 I følge NSB: Det går alltids ett tog! (Hender bare det er litt forsinkelser!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hanna_* Skrevet 6. august 2008 #4 Del Skrevet 6. august 2008 Er 24 år og har ikke hatt fast følge siden 18-19årsalderen. T Jeg er en vanlig morsom fyr, med solid omgangskrets. Derfor tror jeg det at jeg har kommet på etterskudd med mine erfaringer, kan slå sterkt tilbake i det lange løp. Kjærlighetslivets spilleregler er noe som må læres gjennom erfaringer. På et eller annet tidspunkt blir mangel på erfaring turnoff, og jeg frykter som følge av det at damene vil dra feilaktige konklusjoner om min person. Tror dere, kjære sognebarn, at mine bekymringer er berettiget? Ikke bekymre deg, du. Det er nemlig lite som er kvalmere enn menn som "spiller spillet" til fingerspissene og regisserer framgang i forholdet på bakgrunn av tidligere erfaringer. Mange damer som heller vil ha noen som deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 11. august 2008 #5 Del Skrevet 11. august 2008 Ikke fortvil:) Å være singel en stund trenger ikke å være så dumt. Man kan bli mer komfortabel med seg selv og i tillegg lære seg å trives i sitt eget selskap. Så det er ikke noen krise i seg selv. Dessuten foretrekker mange jenter (inkludert meg selv) gutter som har vært i lagvarige forhold før. Etter min erfaring vet disse mye mer om jenter enn det playertypene gjør. Stå på, det ordner seg nok skal du se:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå