Gå til innhold

Blomster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia:) Jeg lurte egentlig bare på hvor mye dere har tenkt å bruke på blomster? Og brudebuketten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker ikke helt, men tror våre blomster kom på ca 3000 inkl. brudebuketten. Vi hadde blomsterdekoratør til å ordne det, men privat da :)

Skrevet

æsj, det vet jeg ikke. har problemer med å finne den buketten jeg vil ha, hehe.

min bestemor skal stå for blomstene, så vi kjøper de hosen gartner, å så setter de opp.

litt vanskelig å si hvor mye det kommer på 1500-2000 kanskje..

Skrevet

Ca. 750,- for en lamg, ganske tynn eller skal vi si smal bukett med orkideer og fresia (heter det det på norsk?). Vi gifter oss i Skottland, så fant ut det var hakket billigere der. Vi skal ikke ha særlig mer blomster der, to stk knapphullsblomster, og restauranten dekker opp med sine egne oppsatser.

Skrevet

Jeg skal ikke bruke mye på blomster - gifter meg om sommeren, så nyplukkede markblomster duger i massevis :gjeiper:

Skrevet

Jeg skal gifte meg i utlandet, så det blir en enkel brudebukett med 3 liljer (tror jeg).. på bordet blir det nok veldig enkelt. Enten selvplukkede blomster, eller bare et par blomster i vase eller noe sånt.

Også blir det knapphullsblomster da... en liten lilje til hver der også :)

Skrevet

500 kr for min brudebukett (ganske enkel) og mannens blomst. :)

Skrevet

tja, har ikke hele oversikten. mannen hentet og betalte 4 bordekorasjoner og 2 knappehullsblomster og sa det kom på rundt 2000 kr. Jeg hentet brudebuketten og armbånd til forloveren min, og det ble 2700 kr.

så det ble noen lapper......

Skrevet

Aner ikke hvilken pris det blir for buketten, for den skal min kommende ektefelle kjøpe :)

Jeg har lyst til å bruke markblomster til oppsatser på bordene. Vi skal gifte oss 7. august, så da er det litt blomster å ta av. Tror det blir bekkeblom + litt annet, for det vokser det masse av der foreldrene hans bor.

Skrevet

jeg betalte 3200 kr for brudebuketten min og 3 corsager hos blomsterdekoratør.

Så betalte jeg ca 1500 kr for blomster til bordpynt, kirke og "brudepike-baller". Dette ordnet jeg selv.

Ganske dyrt ja. men så hadde jeg designet en bukett ingen av blomsterdekoratørene hadde sett eller laget før heller da...Var RÅ-TØFF og elegant på samme tid :rødme:

Skrevet
Ganske dyrt ja. men så hadde jeg designet en bukett ingen av blomsterdekoratørene hadde sett eller laget før heller da...Var RÅ-TØFF og elegant på samme tid :rødme:

Kult, har du bilde av den?

Jeg hadde også en ganske spesiell en, men den var fra et bilde i en bok de hadde i butikken. Dama som lagde den var kjempeglad, for hun trodde aldri hun skulle få lage akkurat den buketten :)

Skrevet

Jeg tenkte jeg skal legge ut bilder av den når vi får tilbake bildene fra fotografen. Det skal vi få på tirsdag:-)

Har du bilde av din?

Skrevet

Jeg kan prøve :gjeiper: Aldri lastet opp noe her før, så vet ikke om jeg får det til...post-21924-1218362223_thumb.jpg

Skrevet (endret)
Heia:) Jeg lurte egentlig bare på hvor mye dere har tenkt å bruke på blomster? Og brudebuketten?

Det blir ca 2000 for buketten min, 2 jakkeblomster og 2 jakkeblomster til barn.. Blomsterbuketten min Har "stjålet" bilde av en annen bruker her.. falt helt for buketten hennes!!

skal kjøpe hortensia på plantasjen til bordpynt, så det blir vel et par hundre kroner tenker jeg... kjøper potteplaner og tar de fra hverandre..

Endret av thumbalina
Skrevet
Jeg kan prøve :gjeiper: Aldri lastet opp noe her før, så vet ikke om jeg får det til...post-21924-1218362223_thumb.jpg

Den var skikkelig orginal og kul da :jepp:

Artig med noe en ikke har sett før:-) Håper å få bilde av min i mrgen, skal møte fotografen og få bildene da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...