Gå til innhold

Ønsker meg brudekjole med langt slep!

Anbefalte innlegg

Gjest dolla:)
Skrevet

Ønsker meg en brudekjole med langt slep.. men har ikke funnet noen enda. Kan noen hjelpe meg med å finne noen designere som har kjole med slep. har sett på mange med standars slep, men ønsker meg litt lenger. Ikke mange meter, men litt lenger enn standard.

håper på svar!! :rødme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du vært rundt på brudesalonger og sett? Jeg og var ute etter langt slep og fant opptil flere. Bl.a Maggie Sottero, Ellis bridal, Agape vet jeg at har slike kjoler.

Skrevet
Har du vært rundt på brudesalonger og sett? Jeg og var ute etter langt slep og fant opptil flere. Bl.a Maggie Sottero, Ellis bridal, Agape vet jeg at har slike kjoler.

har vært på agape men der fant jeg ingen. har vært bare på agape. noen som vet om internett sider?

Gjest Gjest_gulla_*
Skrevet
Angela er en av mange maggie kjoler med langt slep...(er mye lengre enn det gir inntrykk av på bildet)
Gjest Lille Bie
Skrevet

Ta en titt inne på www.bridalonlinestore.com om du ikke allerede har vært der inne, jeg fant en del med langt slep der. Pluss at de har salg for øyeblikket, så det var utrolig billig der! :fnise:

Skrevet
Ta en titt inne på www.bridalonlinestore.com om du ikke allerede har vært der inne, jeg fant en del med langt slep der. Pluss at de har salg for øyeblikket, så det var utrolig billig der! :fnise:

Tusen takk for hjelpa. fant en som jeg likte veldig godt:)

Gjest Lille Bie
Skrevet

Bare hyggelig! hvilken en da? :fnise: Jeg fant også en jeg likte kjempegodt! syntes å huske den het Erin wedding gown. :rødme:

Skrevet
Bare hyggelig! hvilken en da? :fnise: Jeg fant også en jeg likte kjempegodt! syntes å huske den het Erin wedding gown. :rødme:

Tror den heter angela.. kjempe fin:):)

Skrevet

Prinsesse Marie av Danmarks kjole...jeg har falt helt.....er det noen som vet hvor jeg kan finne en som ligner?

• 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...