Gjest Gjest Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Jeg er i en utrolig forvirrende situasjon. Jeg er i et forhold, og er utrolig glad i kjæresten min. Jeg vet at det er han jeg vil dele resten av livet mitt med. Men samtidig har jeg følelser for en annen mann, han er gift, har barn, og er 10 år eldre enn meg. Denne mannen kjenner jeg ikke spesielt godt, har aldri snakka noe særlig med han heller, han pleier å være innom der jeg jobber. Når han kommer blir det vanskelig å puste normalt, hjertet slår noe helt vanvittig fort, og jeg klarer ikke å slappe av. Jeg tenker på han absolutt hele tiden... det verste er at det har vært sånn i mange år. Går det ann å være forelska i to stykker samtidig? Er det noen der ute som er i samme situasjon? Eller er det noen som har noen tips for hvordan jeg kan få den gifte mannen ut av hodet og konsentrere meg om kjæresten min? Klem fra forvirra...
lompa80 Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Jeg er i en utrolig forvirrende situasjon. Jeg er i et forhold, og er utrolig glad i kjæresten min. Jeg vet at det er han jeg vil dele resten av livet mitt med. Men samtidig har jeg følelser for en annen mann, han er gift, har barn, og er 10 år eldre enn meg. Denne mannen kjenner jeg ikke spesielt godt, har aldri snakka noe særlig med han heller, han pleier å være innom der jeg jobber. Når han kommer blir det vanskelig å puste normalt, hjertet slår noe helt vanvittig fort, og jeg klarer ikke å slappe av. Jeg tenker på han absolutt hele tiden... det verste er at det har vært sånn i mange år. Går det ann å være forelska i to stykker samtidig? Er det noen der ute som er i samme situasjon? Eller er det noen som har noen tips for hvordan jeg kan få den gifte mannen ut av hodet og konsentrere meg om kjæresten min? Klem fra forvirra... Når du egentlig ikke kjenner denne andre mannen, så er det nok bare et "crush" Nyt det..
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Når du egentlig ikke kjenner denne andre mannen, så er det nok bare et "crush" Nyt det.. Veeeldig langvarig crush da..... :rødme: ønsker mest av alt at det bare skal gå over pga dårlig samvittighet...
lompa80 Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Veeeldig langvarig crush da..... :rødme: ønsker mest av alt at det bare skal gå over pga dårlig samvittighet... Men jeg er kansje ikke den skjønner mest om dette temaet http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=353492
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Men jeg er kansje ikke den skjønner mest om dette temaet http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=353492 Huff! nei kanskje ikke! men hvem gjør vel det ;-) Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå