Gå til innhold

Liker han meg, prøver han å avvise meg eller vil han lure meg?

Gjest Gjest_Grete_*

Anbefalte innlegg

Det kan du finne ut ved å vente med sexen. Er han interessert så holder han ut.

Viktig å stresse ned, leve som vanlig og ikke være masete. Samme hvem som tar kontakt først bare det ikke går i 100........Det kan virke desperat :)

Hos meg bør det gå helst gå i 100 eller 1000! Og jeg driter i om det virker desperat...passer visst ikke med alle...utrolig, men sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Essences_Gjest

Jeg tenker sånn at hvis ikke gutter er mer interessert og ikke sender mld eller vil møte meg. Da gir jeg opp med en gang.

Jeg vil ha en som vil gå inn i det 100%.. Ikke en man må tvinge frem følelsene.. Vil ikke være med noen som ikke her helhjertet med på det.. Det bare sårer følelsene senere.. For man får ikke den kjærligheten man vil ha.. Og føler seg oversett.. så hvis dere føler dette allerede nå tviler jeg på at han komme til å bli noe bedre i ett forhold..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk ikke lest boken, men har, av egen erfaring, lært at menn som ikke tar kontakt dessverre ikke er interessert nok. Mulig jeg har møtt unntakene, men etter å ha hørt om boken antar jeg at dette er relativt vanlig.

Neon ting jeg ønsker å si - sånn av erfaring:

Fjøsnisse har rett. Å vente med sexen vil gi en meget god pekepinn. Nettopp derfor mener jeg at en annen her inne på forumet har en som mest sannsynlig ER interessert. Om mannen takler en natt med t-skjorte uten å klå er min erfaring at han gjerne vil dette. (her kommer det eneste unntaket fra min regel. Det hender altså at menn som klår allikevel er interesserte, problemet da er at jeg blir sur når mine grenser ikke respekteres... catch 22!)

Det er lov å vise interesse. TinaM: du har ingenting å tape på å gi litt av deg selv. Jeg hadde ikke fast kjæreste før jeg var en del eldre enn deg og ved å være innesluttet oppnår man ingenting. Ikke push på, men vis hvordan du vil ha det. Går det ikke, så hadde det mest sannsynlig ikke gått uansett. Tøft å bli dumpet, men "it grows on you". He he, det blir lettere og man blir mer kynisk etterhvert.. -Men hør også på Fjøsnisse - ikke bli desperat. Prøv å være rolig!

Til opprinnelig trådstarter: Jeg holder fast på det jeg sier om at han mest sannsynlig ikke er interessert. Dette er som sagt IKKE fordi jeg har lest boken, men fordi jeg har vært i samme situasjon som deg ca 20 ganger minst, og min egen erfaring tilsier at du har liten sjans slik som det pågår nå.

Jeg råder deg derfor (igjen) til å ikke ta kontakt. Melder han så er det fint, men ikke forvent for mye. -Og igjen av erfaring, selv om han melder betyr det ikke nødvendigvis annet enn at han ønsker seg litt sex. Prøv å se an meldingene og hintene du får. Og om han aldri foreslå et møte noen gang (bortsett fra kanskje om natten), så bare glem hele greia.

Slapp av likevel. Drømmeprinsen er der ute ett eller annet sted, men dukker som regel opp når man ikke ønsker seg kjæreste og forholder seg rolig til hele greia... Dessverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode svar :) Når det gjelder å vente med sex- så er det for sent. Jeg var desperat jomfru som var/er håpløst forelsket, ble ikke lett å si nei da.

Nå er det en hel uke siden jeg har sett personen. Skulle egentlig være med han i går- men han var syk. Jeg vet jeg er ung, og at dette ikke er mitt siste håp. Men jeg har hvirkelig falt for denne gutten, og synes det er fryktelig trist at det ikke skal bli noe mer mellom oss. Har ikke snakket med han i hele dag, og må ærlig innrømme at jeg sliter med det. Snakket med et søskenbarn som sa at jeg skulle oppføre meg likt tilbake, så ville han komme krypende. Har bestemt meg for å prøve, men tviler desverre på at det virker...

Er redd jeg har skremt han litt, for jeg kjenner at jeg er møkk lei av å være singel, og jeg var hvirkelig 100% klar for et forhold nå. Håper på å få se han igjen en gang i løpet av uken, og at han tar kontakt med meg. Da har jeg bestemt meg for å snakke med han om hva jeg tenker og føler. Er han kun interessert i litt "helgekos", vel da må jeg si nei takk og gå min vei. Dett kommer til å bli hardt..men ja, jeg lærer vel at det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjøsnisse42

Mitt inntrykk er at kvinner som fort blir med i køya er mindre attraktive som seriøs partner/kjæreste. Disse er mer interessante som veninner/elskerinner. Dette er jo dobbeltmoralsk som f.., men tror mange gutter/menn føler det slik.

Endret av Fjøsnisse42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, han er ikke interessert nok hvis han ikke skriver på eget initiativ.. Det har jeg erfart nå! Men har også noen gode kompiser som skriver til meg hele tiden, fordi de bryr seg om hvordan jeg har det og savner meg som vener. En som er interessert vil jo holde kontakten i frykt for å miste deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...
Det kan du finne ut ved å vente med sexen. Er han interessert så holder han ut.

Viktig å stresse ned, leve som vanlig og ikke være masete. Samme hvem som tar kontakt først bare det ikke går i 100........Det kan virke desperat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så veldig peiling på menn selv, men ser at mange råder til å ta det med ro, vente med å ta kontakt og se om han tar initiativ osv. Selv synes jeg det høres slitsomt ut. For det første vil du gå og tenke masse på det og lure og bli mer og mer usikker. For det andre tar det opp tiden din. Du kunne møtt en annen og hatt det kjempefint i mellomtiden. Mitt råd er å være aktiv. Spør hva han er interessert i. Hvis han blir veldig satt ut av dette så er det hans problem. Du finner hvertfall svaret. Og hvis han egentlig er drit interessert men ikke tør å vise det, så blir han sikkert bare glad for at du er litt usikker også. Bedre å finne ut hvor man står med en gang og komme seg videre. Du lever bare en gang vet du!

Lykke til da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest mann

Det er slik at ENKELTE gutter faktisk, er mest opptatt av å ha d gøy når de møter og er med damer.. Om følelsene kommer så kommer de, gutter som er sån tenker ikkje mer på d.

Jeg støtter de som sier at du ikke burde ringe/sende sms til han for å se om han tar kontakt med deg, Dette kan gå begge veier fordi han

1. KAN ha andre damer som skriver til han og han velger skriver de til som er mest tilgjengelig.

2. Hvis han er typen som er mest opptatt av å ha d gøy (sier ikkje at han e d) så gjør det ikke noe om en slutter å ha kontakt med han fordi han har andre og falle tilbake på.

Det at du ikkje sender melding og blir litt utilgjengelig KAN ha motsatt effekt og faktisk pirre han. Da kan du gjøre som noen anbefaler og avente sexen for å se om han faktisk vil noe mer...

Uansett så vil du finne ut om han bryr seg om kordan du har det ved å ikke ta kontakt først... Det kommer :P helt sikkert til å bli VELDIG vanskelig å ikke snakke til han for man vil jo være med den man har følelser for, men jeg tror dette vile tjene deg bedre på lang sikt.

HVIS du finner ut at han er typen som kun er ut etter å ha d gøy så vil eg anbefale deg å komme over han, hvis han ikke er denne typen så ser d lysere ut ;)

Liten avstikker; Syntes d er så utrolig rart at damer tenner på de litt "carelesse" guttene. Tanken på at DU som dame kan "temme" han virker helt umoetsåelig :S er dette feil damer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du får litt vel mye panikk etter bare to dater. Hvis han svarer på meldingene og er positiv til å møtes så betyr det vel at han er interessert? Det beste er jo hvis du ikke bruker så mye tid på å tenke på om han er interessert, ikke interessert eller bare lurer deg, og i stedet spør han på neste date om hva han føler for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Dette fikk jeg høre fra en jeg var sammen med: Det er koselig å være sammen med deg når vi er sammen, men ellers tenker jeg ikke noe særlig på deg, og det føler jeg er litt feil.

Kanskje han skulle ønske at han kunne forelske seg i deg, men at det bare ikke skjer... Følelser kan man ikke styre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 måneder senere...

Annonse

Gjest Hilde K S

Mhm. Hvor ofte bør en mann ta kontakt for å vise at han VIRKELIG er interessert? Finnes det en fasit på det også?

Er dette aldersbetinget?

Hvor ofte bør man treffes for at man skal vite at han er interessert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm. Hvor ofte bør en mann ta kontakt for å vise at han VIRKELIG er interessert? Finnes det en fasit på det også?

Er dette aldersbetinget?

Du spør ikke slike spørsmål du gjør nå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jo. Jeg gjør visst det. :rødme:

Jeg bare lurer på hva fasiten er.

Nettopp det som er svaret- det finnes ingen fasit over spørsmål som aldri stilles men som bare ER- det kalles kjærlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Å ja, klart det finnes en fasit. Han bør ta kontakt minst 3 ganger daglig. Go`morgen-sms, ringe på ettermiddagen og natta-sms.

Er dette aldersbetinget?

Naaaai, menn i alle aldre er helt like.

Hver dag.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Det verste er, Purple, at jeg tror du er inne på noe. Selv hadde jeg skygget banen av en sånn mann. Dessuten tenker jeg at det er formålsløst å spørre på et nettforum om en mann er interessert eller ikke. Hva søren er så galt med å bruke litt tid på å finne svaret hos den eneste som har det?

Folk er så innmari utålmodige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*

Hva er greia med den sms´inga hele tida??

Hvis en gutt tar kontakt når han møter en, viser interesse og svarer på meldinger så er han ikke interessert bare fordi han ikke sender forbanna meldinger hele tida???

SERIØST?

Ja jeg vil gjerne ha et svar på dette fra noen gutter. Skal vi jenter henge oss så totalt opp i den meldingsgreia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...