Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Jente_*
Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten min i 4 1/2 år. Han er super! MEN; Han hadde sex med søsteren min før vi ble sammen, han sier det var en feiltagelse og det dummeste han har gjort i sitt liv, ingen følelser var inne i bildet.

Men jeg klarer ikke å slutte å tenke på det! Jeg elsker ham jo, men dette plager meg voldsomt mye! Hva skal jeg gjøre?

Vi har snakket om å forlove oss og -om noen år- få barn.. Hva skal jeg gjøre for å slutte å tenke på det? Jeg tviler ikke på at han elsker meg, og han har aldri hatt følelser for min søster. Dette vet jeg, fordi han er ærlig, og fordi han har ofret masse for å være sammen med meg, og de to første årene var veldig vanskelige, for meg, men aller mest for ham (Går ikke i detaljer)

Videoannonse
Annonse
Gjest Mann42somholderseggodt:)
Skrevet
Jeg har vært sammen med kjæresten min i 4 1/2 år. Han er super! MEN; Han hadde sex med søsteren min før vi ble sammen, han sier det var en feiltagelse og det dummeste han har gjort i sitt liv, ingen følelser var inne i bildet.

Men jeg klarer ikke å slutte å tenke på det! Jeg elsker ham jo, men dette plager meg voldsomt mye! Hva skal jeg gjøre?

Vi har snakket om å forlove oss og -om noen år- få barn.. Hva skal jeg gjøre for å slutte å tenke på det? Jeg tviler ikke på at han elsker meg, og han har aldri hatt følelser for min søster. Dette vet jeg, fordi han er ærlig, og fordi han har ofret masse for å være sammen med meg, og de to første årene var veldig vanskelige, for meg, men aller mest for ham (Går ikke i detaljer)

Skjønner ikke problemet. Hva er galt med at han har hatt sex med søstra di eller andre FØR han ble sammen med deg? Hvis du tenker på det etter 4,5 år så har du et selvtillitsproblem.

Skrevet

Jeg skjønner godt at du tenker på dette jeg :klemmer: søsteren din er en del av livet ditt og blir dermed en påminnelse på hva som skjedde for mange år siden, samtidig som det sikkert er et ubehag at det er snakk om søsteren din. Men tenk heller positivt på saken, det er deg han vil ha og han planlegger t.o.m en fremtid med deg. Du har "vunnet" over din søster, du behøver ikke konkurrere mot henne. Det er nok ikke så lett for kjæresten din skal du se, han elsker deg, men begikk en stor feil før han ble sammen med deg. Bare gjør det beste ut av det. Har du et godt forhold til søsteren din eller ødelegger det forholdet mellom dere?

Skrevet

Du kan velge å la dette ødelegge forholdet ditt, eller du kan fokusere på nåtiden og fremtiden og ikke la slikt som skjedde før dere ble sammen ødelegge, det er det ingen som får gjort noe med uansett, og jeg regner med din samboer og din søster har møttes i familiære sammenkomster flere ganger siden og at det neppe er noe andre enn deg fokuserer på lengre.

Skrevet

Jeg kan skjønne deg at du føler det slik de første ukene av forholdet deres, men ikke etter flere år. Det er deg han er sammen med, og det er deg han er glad i. Du vil få det så mye bedre, hvis du klarer å godta det.

Du burde jobbe med deg selv, og få bedre selvtillitt. Han kan ikke gjøre om det som har skjedd, så det er noe du må godta og gå videre. Hva er det som gjør at du reagerer så sterkt? Det er noe du må tenke igjennom og det er bare du som vet svaret.

Gjest Betty89
Skrevet

Huff så trist....! Tanken på å feire familie selskaper sammen med søsteren din og typen din..... Lurer på hva han tenker når han ser henne?

Jeg hadde nokk ikke taklet det bra, men har du noen valg?

Bli i forholdet eller kutte det ut? Jeg ville blitt i forholde, og funnet ut en måte å "overleve" dette på..

Gjest Nishiki
Skrevet
Huff så trist....! Tanken på å feire familie selskaper sammen med søsteren din og typen din..... Lurer på hva han tenker når han ser henne?

Jeg hadde nokk ikke taklet det bra, men har du noen valg?

Bli i forholdet eller kutte det ut? Jeg ville blitt i forholde, og funnet ut en måte å "overleve" dette på..

Mener du virkelig dette? I så fall lurer jeg virkelig på hva du tenker når du ser igjen menn du har hatt sex med?

Skrevet

Tullinger, dette har ikke noe med selvtillit å gjøre. Selvfølgelig er det jævlig at kjæresten har pult søsteren hennes! GRØSS

Skrevet

Skjønner deg veldig godt!! prøver å tenke meg selv i samme situasjon, typen min og søsteren min.. JÆKK!! blir nesten kvalm med tanken.

men som Dr.Phil sier (elsker han), for å få indre ro må du ta et oppgjør og tilgi han for det. det er ikke det samme som å glemme, men å tilgi og legge det bak seg. og akseptere fortiden og det som har skjedd.. man får ikke gjort noe med det uannsett hvor mye du tenker på det, eller tar det opp..

selvom han ikke har gjort deg noe urett, er det noe som skjedde før din tid med han.. du må ikke drive å straffe han for det. hvis du har hatt one night stands/ følelsesløs sex før kan du se sammenhengen mellom den slags sex som han har hatt med søstra di ( som betydde ingenting), og den slags dere to har er så utrolig følelsesladda at det sprenger med kjærlighet og hengivenhet!

bare det å se hverandre dypt inn i øynene forteller dere hverandre tusen ting om den nytelsen dere gir hverandre, mens følelsesløs sex handler om å ligge med hue ned i puta og få det overstått.. kan ikke sammenlignes! du fantaserer nok mer om en kjærlighetsfull sex mellom dem som egentlig aldri fant sted.

altså to vidt forskjellige ting!

hvis han er verdens beste gutt, for deg. ville jeg ikke prøvd å spolert forholdet med å drive å gnage på dette.. fortid er fortid, og sleng det bak skuldra..du har nok bæsja på leggen en eller to ganger før i ditt liv du også :fnise:

Skrevet

Hvorfor bry seg? Det var bare sex, ingen følelser. Typen min hadde sex med bestevenninnen min, før vi ble sammen. Who fucking cares? Som flere har sagt, det er deg han er sammen med, ikke henne. Jeg vet jeg er krass nå, men, vel, get over it. oO

Skrevet

Tror nå jeg og hadde takler det dårlig når det er søsteren min. Bestevenninne, andre damer, hva som helst. Men innen familie. Usj....det hadde jeg ikke takla noe særlig!

Jeg har dessverre ingen råd til deg TS, men hvis han virkelig er den rette så håper jeg du klarer å få orden på den følelsen der. Kan ikke være god.

Gjest Betty89
Skrevet
Hvorfor bry seg? Det var bare sex, ingen følelser. Typen min hadde sex med bestevenninnen min, før vi ble sammen. Who fucking cares? Som flere har sagt, det er deg han er sammen med, ikke henne. Jeg vet jeg er krass nå, men, vel, get over it. oO

Huff...

Gjest Betty89
Skrevet
Mener du virkelig dette? I så fall lurer jeg virkelig på hva du tenker når du ser igjen menn du har hatt sex med?

Har bare hatt sex med en, og det er kjæresten min ;)

Gjest Nishiki
Skrevet
Har bare hatt sex med en, og det er kjæresten min ;)

Ok :)

Men jeg tror rett og slett ikke man tenker så mye på det jeg når man møter mennesker man har hatt sex med. Som oftest er det jo og lenge siden.

Vis jeg hadde hatt sex med broren til mannen så hadde jeg vært mer flau og prøvd å ikke tenkt på det, jeg ville aldri sittet under familiemiddagen og tenkt på meg og broren.

Gjest Gjest_Jente_*
Skrevet

Jeg elsker ham jo, og vil ikke ha en fremtid med andre enn ham.

Han var full når denne 'episoden' skjedde, og det er en del han ikke husker.

For å svare på noen spørsmål:

Han er den eneste jeg har hatt ett seksuelt forhold til, og det er derfor vanskelig for meg å se for meg sex uten følelser..

Han tenker nok ikke noe om henne når han ser henne. Han sier nå at han ikke kan se noenting ved henne han synes er 'fint, og at han ikke kan begripe hvordan han klarte å ha sex med henne. Han har også ytret at han hadde sex med henne kun for å få seg noe. Hun prøvde seg igjen senere, men da sa han nei, fordi han ikke hadde lyst. Hun har også en ganske annen personlighet enn meg, og han klarer henne nesten ikke lenger.. Måten hun er på osv irriterer ham til de grader, han har selv sagt det og jeg kan også se på ham at han irriterer seg over henne.

Jeg er ikke bekymret for at han føler noe for henne, men det jeg tenker på er at han har vært tent på henne. (Men som skrevet over var han full, og han gjorde det kun 'for å få seg noe') Det at hun har hatt ham i seg er det som plager meg mest og at han selvfølgelig har vært i henne. Jeg ser for meg ting og tang og danner meg bilder..

Hva skal jeg gjøre? Jeg elsker virkelig denne gutten og han elsker meg. Jeg vil ikke ha noen fremtid med andre enn ham.

Skrevet (endret)
Jeg elsker ham jo, og vil ikke ha en fremtid med andre enn ham.

Han var full når denne 'episoden' skjedde, og det er en del han ikke husker.

For å svare på noen spørsmål:

Han er den eneste jeg har hatt ett seksuelt forhold til, og det er derfor vanskelig for meg å se for meg sex uten følelser..

Han tenker nok ikke noe om henne når han ser henne. Han sier nå at han ikke kan se noenting ved henne han synes er 'fint, og at han ikke kan begripe hvordan han klarte å ha sex med henne. Han har også ytret at han hadde sex med henne kun for å få seg noe. Hun prøvde seg igjen senere, men da sa han nei, fordi han ikke hadde lyst. Hun har også en ganske annen personlighet enn meg, og han klarer henne nesten ikke lenger.. Måten hun er på osv irriterer ham til de grader, han har selv sagt det og jeg kan også se på ham at han irriterer seg over henne.

Jeg er ikke bekymret for at han føler noe for henne, men det jeg tenker på er at han har vært tent på henne. (Men som skrevet over var han full, og han gjorde det kun 'for å få seg noe') Det at hun har hatt ham i seg er det som plager meg mest og at han selvfølgelig har vært i henne. Jeg ser for meg ting og tang og danner meg bilder..

Hva skal jeg gjøre? Jeg elsker virkelig denne gutten og han elsker meg. Jeg vil ikke ha noen fremtid med andre enn ham.

Du lager deg problemer, rett og slett. Etter det du sier her, har du jo ikke noe å bekymre deg for, hverken på den ene eller andre måten.

Dette er flere år siden, og enda maler du på det.

Du burde forresten lese litt mer her inne, så får du litt mer perspektiv på hva som virkelig er problemer.

Endret av Nabodama
Skrevet

Litt annerledes med søster og bestevenn, du. Steike, noen er bare tett i pappen. Hvis en fyr pulte med min bestevenn, og så meg, så hadde det ikke gjort meg en dritt. Men søsteren min, derimot. UFF!

Skrevet
Litt annerledes med søster og bestevenn, du. Steike, noen er bare tett i pappen. Hvis en fyr pulte med min bestevenn, og så meg, så hadde det ikke gjort meg en dritt. Men søsteren min, derimot. UFF!
Takk det samme (angående tett i pappen, that is). ^^

For min del har jeg ett veldig søster-forhold til min bestevenninne, så jeg setter de to ganske nært. Fortid er fortid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...