Gå til innhold

Sangtimer i oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drømmer å ta sangtimer, og lurer på om noen kjenner til en flink sangpedagog eller liknende som kan hjelpe meg med å utvikle stemmen min?

Jeg har aldri vært med på noe sånt, bortsett fra en gang i studio da jeg kom på andreplass i en sangkonkurranse. Drømmer om å bli flinkere:)

På forhånd takk!

• 7 måneder senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Hva med å henge opp en lapp på Musikkhøgskolen der du spør om noen av studentene vil undervise? Veldig mange flinke folk, sannsynligvis billigere enn mange pedagoger.

Men det er da ofte klassisk sang de kan hjelpe deg med :)

Gjest Gjest
Skrevet
Hva med å henge opp en lapp på Musikkhøgskolen der du spør om noen av studentene vil undervise? Veldig mange flinke folk, sannsynligvis billigere enn mange pedagoger.

Men det er da ofte klassisk sang de kan hjelpe deg med :)

I Oslo kan man få kveldsundervisning på Musikkhøgskolen, der musikkstudenter underviser under veiledning av sine lærere igjen. Billig og bra. (Har prøvd).

Gjest Gjest_gjest_
Skrevet

Mulig jeg er litt sent ute her, men jeg sier det nå likevel. Vokalist.no er en sangskole i oslo som ihvertfall jeg har god erfaring med. Har tatt et semester der fra før, og er strålende fornøyd med hun pedagogen jeg hadde.

Gjest Gjest_Ellen_*
Skrevet

Jeg gikk i noen år til en som het Jartrud Ringdal (i Oslo). Var svært fornøyd med henne, hun hadde både en bra teknisk og "psykisk" tilnærming til det å synge. Jeg hadde litt... erm... høydeskrekk hva angår sang, og det fikk jeg jobbet mye med. Kan NESTEN si jeg ble kurert, he-he.

Det ligger en lang liste i linken jeg vedlegger, blant annet til nevnte Ringdal:

http://www.omlf.no/hXGYyS2tjKX5.4.idium

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...