Gå til innhold

Kjenner du mange som

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, kjenner ei dame som tjener så mye. Hun jobber som (no big surprise) lege!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.....

Endret av Abraxas
Skrevet

Mulig at jeg kjenner noen, men sånt interesserer meg lite.

Skrevet

jeg kjenner mange menn, blant annet min far som tjener litt over 2 mill.

ingen kvinner.

Gjest StoreSky
Skrevet

Min onkel tjener vel over en mill, men ingen andre som jeg vet om.

Uansett er det deres sak, ikke min.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Ikke som jeg vet om, men jeg har ikke for vane å spørre om folks inntekt.

Skrevet

Jeg kjenner noen få som gjør det. De virker ikke som noe mer lykkeligere enn andre.

Gjest Tang Lung
Skrevet

Ja takke faen mht tannleger : 750 kr for bittelitt pirking i tenna !

Skrevet

I min aldersgruppe er det ikke så forferdelig mange, men kjenner vel 3 stk, og så meg selv da (regner ikke med kollegaer på min alder her). Alle menn forøvrig. Litt oppe i årene kjenner jeg en del damer faktisk som jeg kjenner via søskenbarn, søster o.l. er vel 5 totalt (alle jobber som diverse konsulenter i Oslo området).

Skrevet

Ja. Flere kvinner og omtrent like mange menn. Kvinnene er stort sett leger, mens mennene enten driver egen bedrift i forhold til næringsliv, eller "kjendisvirksomhet".

Den som tjener mest, tosifra millionbeløp, er forøvrig homofil om det teller i statistikken til trådstarter her. ;)

Skrevet

Jeg kjenner tre menn som tjener så mye. En av dem i oljebransjen og to av dem eier og driver to store selskaper på egen hånd. Så de jobber utrolig mye.

Alle tre er utrolig trivelige menn og ingen av de skryter over pengene sine eller overdriver bruken av dem nevneverdig. De bor greit da... Det må man vel kunne si...

En av dem regner jeg med tjener en par tre mill i året...

Selv kommer jeg vel til å bikke over 300 000 om jeg er heldig i løpet av min karriere... hehe... Men jeg tror jeg er like lykkelig som de karene jeg kjenner jeg....

Kjenner ingen kvinner, men hadde en kvinnelig sjef som kanskje tjente rett over en million, og hun var IKKE lykkelig for å si det slik. Ikke var hun grei å ha med å gjøre eller jobbe for heller. Hun sørget for at ikke mer enn nødvendig gikk til oss ansatte i alle fall, og jeg valgte å gå min vei. Så jeg kjenner henne ikke lenger for å si det slik...

Skrevet
I min aldersgruppe er det ikke så forferdelig mange, men kjenner vel 3 stk, og så meg selv da

Har du fått din første lønning ennå da, veslegutt? Eller drømmer du fremdeles om hva du kanskje kan tjene? Det er jo stort sett det eneste du har skrevet om.

Skrevet
Har du fått din første lønning ennå da, veslegutt? Eller drømmer du fremdeles om hva du kanskje kan tjene? Det er jo stort sett det eneste du har skrevet om.

Så misunnelige vi var her da, valgte ikke å svare deg i den andre tråden da det betyr så lite for meg om du tror meg eller ikke :D Jeg vet hva jeg tjener, og kan være ærlig om det, har aldri skrevet det i en ikke "hvor mye tjener du" lignende tråd. Men ja jeg har fått min første lønning og er kjempehappy med det tihi :P

Gjest Lille Bie
Skrevet

Pappa tjener godt over det, 3 onkler, fetteren, mannen til kusina mi, 4-5 vennepar (kompiser) av mamma og pappa.

Gjest Hei og hopp
Skrevet
I min aldersgruppe er det ikke så forferdelig mange, men kjenner vel 3 stk, og så meg selv da (regner ikke med kollegaer på min alder her). Alle menn forøvrig. Litt oppe i årene kjenner jeg en del damer faktisk som jeg kjenner via søskenbarn, søster o.l. er vel 5 totalt (alle jobber som diverse konsulenter i Oslo området).

Hva jobber du som, om jeg tørr spørre:)?

Skrevet
Hva jobber du som, om jeg tørr spørre:)?

Jobber i et operatørselskap i en jobb som involverer mye reising

Gjest Marillia
Skrevet

Det har jeg i grunnen aldri tenkt over, men etter en rask oppsumering, tror jeg nok at jeg kjenner en del. 2 venner og 2 i nær familie, ellers kjenner jeg godt sikkert 10 til. Men ingen damer blant disse. I tillegg er det flere som jeg treffer med jevne mellomrom uten at jeg kjenner de så veldig godt.

Flesteparten jobber innen det private næringslivet.

Skrevet

Det gjør jeg helt sikkert, men i min familie snakker man ikke om penger så jeg vet ikke hvor mange. Av jevnaldrene(under 30) så tror jeg ikke det er så mange med millioninntekt, men jeg vet ikke, har ikke for vane å sjekke hva vennene mine tjener.

Skrevet

har ikke spurt hva de rundt meg tjener jeg, men regner med at det er en eller to som jeg vet om. De er godt voksne menn.

Skrevet
Så misunnelige vi var her da, valgte ikke å svare deg i den andre tråden da det betyr så lite for meg om du tror meg eller ikke :D Jeg vet hva jeg tjener, og kan være ærlig om det, har aldri skrevet det i en ikke "hvor mye tjener du" lignende tråd. Men ja jeg har fått min første lønning og er kjempehappy med det tihi :P

På ingen måte misunnelig. Men det er jo noe spesielt når man regner med at man får 600000 i bonus før man i det hele tatt har satt bena på kontoret. Men nå har du iallfall fått en lønning. Det er jo bra. Og vær sikker, hvis du om ett år faktisk har tjent over en million, skal jeg være den første til å gratulere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...