Gjest mariaja Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Hei! Har aldri hatt problemer med å spille av lyd før.. Men nå har jeg ny PC, og lurer på om det kan være noen instillinger som ikke er riktige. Jeg skulle sette på en episode med Grey's, og så var der ingen lyd, og det har ingenting med selve episoden og gjøre, for den virket helt fint på den gamle PC'en. Jeg har prøvd flere avspillingsprogrammer, og sett om lyden faktisk har vært avslått, men jeg vet ikke hva som kan være problemet! Er det noen som har peiling? Kvinne i nød! Takk for hjelp!
pittie Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 funker lyden på pc'en ellers? Jeg har hatt samme problemet før. Jeg bruker VLC som avspilling, og skjer det der er det bare å restarte avspillern. Ellers har jeg måttet reinstallere lydkort.
Gjest mariaja Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Jada, å spille musikk osv. med winamp er ingen problem. PCen er helt ny, så håper jeg ikke trenger å reinstallere noe lydkort Merklig, fordi alle filmer og serier har virket før, på gamle PCen..
Gjest mariaja Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Ingen som kan svare meg?? Har lett på google osv, men finner ingenting som passer med det problemet jeg har..
pittie Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Det å reinstallere er ikke noe problem og er relativt vanlig selv på nye pc'er. for det kommer oppdateringer etc. Hvilket program du bruker til film da? om du bruker winamp til det og bør du prøve VLC.
Gjest mariaja Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Jeg bruker winamp til musikk og VLC til film/serier.. Men det virker som om det har noe med avspilling av film generelt på pcen, for jeg har prøvd å spille av filmer på flere program, men der er fortsatt ingen lyd, bare bilde..
Scorpina Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 Kanskje du må installere et nytt kode program?! Verdt et forsøk...
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2008 #8 Skrevet 6. august 2008 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?s=&...t&p=5845270
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå