Irmiel Skrevet 5. august 2008 #1 Del Skrevet 5. august 2008 Jepp. Jeg har det med å "bare ta meg en tur til byen".. noe som ganske ofte resulterer i innkjøp av diverse (u)nyttige ting. Så, da tenkte jeg at jeg likesågodt kunne starte en shoppingdagbok, for å få oversikten over hvor mye jeg faktisk handler.. 5. August: 25 svarte scrapbooking ark 1 perm til å ha dem i 1 pakke med tre penner hvit/sølv/grå 1 bamse med "Verdens beste mamma" på, til mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmiel Skrevet 7. august 2008 Forfatter #2 Del Skrevet 7. august 2008 7. August - Bunke med 25 svarte ark (som passer i permen denne gangen) - Scrapbooking-merker til boken - Grønt skjerf, Cubus - Skinnveske, Cubus - Jeans, Cubus - Dent pastiller (disse skal nå kuttes ut. Magen reagerer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmiel Skrevet 10. august 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 10. august 2008 9. August - Skjorte fra Cubus. Endelig fant jeg min størrelse! :D Er utrolig hvor fort de små størrelsene forsvinner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmiel Skrevet 17. august 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 17. august 2008 16. August: - BH fra Kappahl - Solpudder [når man er litt datanerd er det et must] - Hårspray fra H&M - Øyenbrynsfarge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 19. august 2008 #5 Del Skrevet 19. august 2008 Velkommen hit, Irmiel Det ser ut som du likar å shoppe du også? Nokre store shoppingplanar for hausten/vinteren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå