Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt på og få eget nett, siden jeg nå "lever" på naboens nett med tillatelse.. Men netter faller ut hele tiden, og det begynner å bli litt irriterende..

Jeg er telenorkunde fra før, og vurderer og bestille fre dem. Noen som har nett fra telenor og som er fornøyd med det? Jeg har tenkt på den billigste varienten, skal bare bruke det til surfing mest..

Nå er jeg ikke så flink på alle begreper innen data/nett verdenen, så beklager på forhånd hvis noen irriterer seg over det :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaler Tafjord mimer. Har hatt telenor (isdn vel og merke) og har ventelo. (er ikke så begeistret med telenor og ventelo pga dårlig erfaring med kundeservice.) Så jeg skal over til tafjord igjen :gjeipe:

ADSL+ til 399,- har vi da nå.

Skrevet

Det spiller forsåvidt liten rolle hvem du velger, fordi infrastrukturen på ADSL (og ADSL 2) er den samme, likegyldig hvilke tjenesteleverandør du velger.

Forskjellene ligger mest i sekundære ting som kvaliteten på kundeservice, diverse tilleggstjenester etc.

Men er du inne på naboens, med dennes velsignelse, så kan det kanskje være lurt å tenke en annen leverandør. Hvis din oppkobling får problemer, kan du bruke naboens som reserve - og vise versa...

Selv har jeg hatt telenor for tre-fire år tilbake, og var storfornøyd med deres kundeservice. Andre jeg har snakket med er kjempemisfornøyd med kundeservicen deres. Nå har jeg Ventelo for femte måneden, og det har ennå ikke vært nede. Det gikk greit å komme gjennom til kundeservice, men det gjalt kun en bagatell.

Tipper det er slik hos de fleste tjenesteleverandørene at når nettet ramler bort, gløder sentralbordet, og kundene opplever at ventetiden blir lang. - Klart det. En håndfull mennesker som sitter for å hjelpe to håndfuller med kunder til å logge inn i e-postkontoen og slike trivialiteter. Plutselig skal de hanskes med den samlede sinte kundemasse, som forstyrres i nettpornosurfinga og piratnedlastingene, fordi et mistrøstig lynnedslag knerta en boks.

Tar du høyde for at du kan måtte være uten nett en dag eller to pr år, så kan du trygt la prisen få avgjøre. Men la endelig ikke det hindre deg i å "google" din valgte leverandør, før du bestiller, for å sjekke at denne ikke har flere titalls sider med søketreff på hatblogger, etter kundemishandling.

www.telepriser.no

Skrevet

Tusen takk for utfyllende og godt svar kamikatze! Er litt klokere nå!:)

Skrevet

jeg må si.. vi satt i 45min en gang og ventet på kundeservice hos ventelo!! :O vi har også ventet flere ganger opptil 30min... sendte klage og fikk unnskylding, men vi måtte alikavel betale den feite telefonregninga :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...