Gå til innhold

Hvilken serie?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er besatt av serier, men begynner nå og gå tom for ting å se. Jeg har sett/følger med på The simpsons, Sex and the city, Futurama, south park, Two and a half men, Family guy, kongen av queens og sikkert fler. Som dere ser liker jeg morsomme og lettfordøylige serier.

Noen ideer om hva jeg kan se videre? :ler: Alle forslag er velkomne.

Endret av pittie
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_caskr_*
Skrevet
Jeg er besatt av serier, men begynner nå og gå tom for ting å se. Jeg har sett/følger med på The simpsons, Sex and the city, Futurama, south park, Two and a half men, Family guy, kongen av queens og sikkert fler. Som dere ser liker jeg morsomme og lettfordøylige serier.

Sjekk nettsidene til TV-kanalene, du, nå legger de ut høstens tilbud av godbiter for å kapre seere. Tror jeg må ta meg en titt selv...

Skrevet

Her har du noen:

Dexter, Kyle XY, Friends (har kjøpt meg alle dvd'ene å har nå begynt å se dem omigjen- utrolig kjekt), The Unit, Jericho, Criminal Minds, Californication, Las Vegas, Rome, The 4400, Tru Calling, Heroes, Prison Break, Surface ....

Håper du finner noen som faller i smak.. ;)

Gjest Grafica
Skrevet

Grey's anatomy og Privat Praksis, kanskje. One Tree Hill, Gilmore girls.

Skrevet

Weeds :)

Skrevet

jeg personlig elsker desperate housewives!! også friends, one tree hill og grey's anatomy er blant mine favoritter. absolutt verdt å sette seg ned og følge meg på :)

Skrevet

Invader Zim

South Park

Heroes

Battlestar Galaktika

The Wire

Uti vår hage 1 og 2

Skrevet

Eureka

Monk

Burn Notice

Supernatural

Se på Tv.com, der får du oversikt over alle serier, og du kan finne serier etter sjanger.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...