pittie Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 (endret) Jeg er besatt av serier, men begynner nå og gå tom for ting å se. Jeg har sett/følger med på The simpsons, Sex and the city, Futurama, south park, Two and a half men, Family guy, kongen av queens og sikkert fler. Som dere ser liker jeg morsomme og lettfordøylige serier. Noen ideer om hva jeg kan se videre? Alle forslag er velkomne. Endret 5. august 2008 av pittie
Gjest Gjest_caskr_* Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Jeg er besatt av serier, men begynner nå og gå tom for ting å se. Jeg har sett/følger med på The simpsons, Sex and the city, Futurama, south park, Two and a half men, Family guy, kongen av queens og sikkert fler. Som dere ser liker jeg morsomme og lettfordøylige serier. Noen ideer om hva jeg kan se videre? Alle forslag er velkomne. Sjekk nettsidene til TV-kanalene, du, nå legger de ut høstens tilbud av godbiter for å kapre seere. Tror jeg må ta meg en titt selv...
ArsenicRice Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Her har du noen: Dexter, Kyle XY, Friends (har kjøpt meg alle dvd'ene å har nå begynt å se dem omigjen- utrolig kjekt), The Unit, Jericho, Criminal Minds, Californication, Las Vegas, Rome, The 4400, Tru Calling, Heroes, Prison Break, Surface .... Håper du finner noen som faller i smak..
Gjest Grafica Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Grey's anatomy og Privat Praksis, kanskje. One Tree Hill, Gilmore girls.
PoisonIvy Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Jeg er besatt av serier, men begynner nå og gå tom for ting å se. Jeg har sett/følger med på The simpsons, Sex and the city, Futurama, south park, Two and a half men, Family guy, kongen av queens og sikkert fler. Som dere ser liker jeg morsomme og lettfordøylige serier. Noen ideer om hva jeg kan se videre? Alle forslag er velkomne. Weeds
fløtepia Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 jeg personlig elsker desperate housewives!! også friends, one tree hill og grey's anatomy er blant mine favoritter. absolutt verdt å sette seg ned og følge meg på
Gir Skrevet 8. august 2008 #7 Skrevet 8. august 2008 Invader Zim South Park Heroes Battlestar Galaktika The Wire Uti vår hage 1 og 2
Jigva Skrevet 8. august 2008 #8 Skrevet 8. august 2008 Eureka Monk Burn Notice Supernatural Se på Tv.com, der får du oversikt over alle serier, og du kan finne serier etter sjanger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå