Gå til innhold

Flere som har opplevd dette?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet

Dette er jo selvfølgelig et kjempepluss!!

Men flere som har opplevd det??

Det har skjedd to-tre ganger. Men kun med meg. Og ja, han har erfaring:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du to ganget etter hverandre? To ganger på en hel dag? To ganger i uka? To ganger i løpet av alle gangene dere har hatt sex?

Jeg har ikke opplevd at kjæresten min har kommet to ganger etter hverandre. Da må det noen timers pause til. Men nå er jeg ikke voldsomt erfaren heller.

Skrevet

Og da mener jeg rett etter hverandre!!!

(jeg som er TS)

Gjest Gjest_mann28_*
Skrevet

Jeg er mann, og ja jeg har opplevd det. Umulig å si når det skjer, men er kåtheten på topp så kan jeg kommer igjen et par minutter etter den første. Deilig :)

Gjest Gjest_Mannen_*
Skrevet

Som ung klarte jeg det stadig vekk. Men i de siste årene (nå er jeg passert 40) har jeg bare klart det en gang.

Da var jeg ekstremt kåt, som jeg nesten aldri hadde vært før. Jeg hadde vært bortreist, og vi hadde kåtet hverandre opp pr SMS i dagsvis pluss at hun hadde gjort noe hun visste jeg fikk stå bare av tanken på.

Så da jeg kom hjem, klarte jeg to runder i bingen uten problem!

Skrevet

Hei.. Ja.. det har jeg opplevet. Ikke ofte :cry:

Jeg og en veninne hadde vært på fest og skulle dra hjem. Det ble med en venn av henne som skulle samme veien. Han skulle bli med en liten tur opp til henne før han skulle videre.

Vi bel sittende en stund å snakke, så ble min veninne trøtt å gikk og la seg. Vi ble sittende enda litt. Vet ikke hva som skjedde, men plutselig var vi nakene der i sofaen. Etter ikke så lenge gikk det for han (Å nei tenkte jeg, er det slutt nå) Men han bare stoppet opp litt, og fortsatte. Jeg fikk orgasmer og han kom igjen etter en god stund.

Det var den eneste gangen vi hadde sex.

(Hvorfor jeg ikke beholdte han, vet jeg ikke)

Min veninne ble litt sur da hun oppdaget at vi hadde gjort det.

Men. Godt var det :-D

'Lena'

Skrevet

Når dette har skjedd med oss er det sånn at han kommer, jeg fortsetter å "kose" med han med munnen eller hånda i ett halvt minutt +/- også kommer han en gang til..

Litt bedre forklart denne gangen:)

Skrevet

Har aldri opplevd det med noen menn, men skulle gjerne ha gjort det!!!

Skrevet

Ikke siden de jeg lå med var atten:-( Synes litt synd på menn - som stort sett må greie seg med en om gangen. Mens jeg kan kose meg med både to og tre:-)

Skrevet

Ja :D

Med sambo, vi har faktisk opplevd at han kom 3 ganger i eit knull, men da var han veldig sliten etterpå, og det har ikkje skjedd igjen, men gøy var det :D

Skrevet

Ja, det opplever jeg nesten hver gang vi har sex......

Skrevet

Jeg har bare opplevd det når mannen kommer uten å få utløsning, da kan de gjerne komme flere ganger på rappen også. Har de hatt utløsning trenger de alt fra 5 minutter til noen timer på å få den opp igjen.

Gjest Betty89
Skrevet
Som ung klarte jeg det stadig vekk. Men i de siste årene (nå er jeg passert 40) har jeg bare klart det en gang.

Da var jeg ekstremt kåt, som jeg nesten aldri hadde vært før. Jeg hadde vært bortreist, og vi hadde kåtet hverandre opp pr SMS i dagsvis pluss at hun hadde gjort noe hun visste jeg fikk stå bare av tanken på.

Så da jeg kom hjem, klarte jeg to runder i bingen uten problem!

Fortell fortell ..... :)

Skrevet

Ja, mannen min har opplevd det 3 ganger med meg så vidt jeg husker. Da tok det ca 4-5 minutter før den neste kom.

Skrevet

Det har skjedd med et par stykker ja. Det er liksom bare å fortsette ettersom ereksjonen ikke forsvinner selvom han har kommet. Og etter en liten stund igjen er det ny sprut. Men jeg tror ikke dette akkurat er vanlig.

Gjest sugemusa
Skrevet
Når dette har skjedd med oss er det sånn at han kommer, jeg fortsetter å "kose" med han med munnen eller hånda i ett halvt minutt +/- også kommer han en gang til..

Litt bedre forklart denne gangen:)

Ja det har jeg opplevd:))Både med min siste eks og han forrige før det igjen:))

Men min siste eks så kunne vi bare fortsette samleie eller sugingen etter at han hadde kommet...den datt ikke ned og han kom på ny...

Med han før der igjen skjedde det også men det skjedde mest ved suging og at jeg stimulerte han bak med finger på prostatakjertelen..når han hadde sprutet og hvis jeg fortsatte å trykke gnu på punktet så kom han en gang til etter ca 30 sec:))

Skrevet

Det har jeg, faktisk. Det var ganske rått ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...