Amica Skrevet 1. juni 2003 #1 Del Skrevet 1. juni 2003 Vi hadde en diskusjon her om dagen om hva som gjør at en dame kan kalles "god i sengen", eller "mer enn normalt spennende". Hva synes gutta her? Hva er spennende og hva er "bare vanlig"? Skjønner jo at dette er individuelt, men hva synes normalt oppegående og ikke alt for pripne folk som dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luringen Skrevet 1. juni 2003 #2 Del Skrevet 1. juni 2003 Ei som tar initiativ og vet hva hun vil ha, samt bruker høna vel. :D Spennende steder, og ikker være redd for å leve ut sin seksualitet. Det er viktige sider som gjør en dame "god i senga". Men det trengs jo ikke alltid foregå i senga..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2003 #3 Del Skrevet 1. juni 2003 At hun virkelig nyter sex. Ingenting er mer opphissende enn en dame som er fra seg av lyst..Kun tekniske ferdigheter blir litt kaldt og kjedelig da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gyldenløwe Skrevet 1. juni 2003 #4 Del Skrevet 1. juni 2003 Jeg stiller meg bak det generelle de andre gutta har sagt, men jeg legger gjerne til noen helt personlige preferenser. Disse tingene har jeg satt spesielt pris på hos enkelte av jentene jeg har hatt sex med: - Invitasjon til sex når vi er sammen på fest i fremmed hus. Spennende å finne seg et stille sted og ta en quickie. - Sex i det fri (skogen, fjellet, stranda, i båten) - Blowjob mens jeg kjører bil (obs: potensielt trafikkfarlig!) - Blowjob på kino - Fått fingre dama til orgasme på kino/toget (Det tok sin tid, og jeg klarte ikke skive med venstrehånda på jobben dagene etter ) - Et kort kjærtegn mot penis når vi er i byen eller andre steder med mange mennesker. Diskret men spennende løfte om hva som kanskje skjer når vi kommer hjem igjen. - Svelging ved suging (Jeg vet dette er litt kontroversielt på KG, men for min egen del er det ingenting som er så smigrende som en jente som med stor lyst tar hele satsen i munnen og svelger uten å mukke. Flere ellers gode seksuelle forhold har syntes kjedelige rett og slett fordi jenta ikke har hatt noe sans for dette. Sorry jenter, dere kan gjerne få kjefte på meg nå, Jeg fortjener det sikkert ... 8) ) - Spennende bondage/milde SM-leker. Jeg kan aldri få nok av en kvinne som frivillig (!!!!!) underkaster seg mine lyster, og ber ydmykt om å bli dasket litt på rumpa som straff fordi hun har vært en slem pike Og ikke minst: - Ekte kjærlighet! Ikke noe gjør en kvinne så god i senga som blikket som sier "Jeg elsker deg!" mens jeg kan kjenne meg selv langt inne i henne og hun holder hardt rundt meg. Sex uten kjærlighet gjør ingenting for meg lenger etter jeg har fått oppleve det. Enhver kvinne som kan krysse av for et par tre punkter på denne lista får gjerne merkelappen "God i senga" av meg. "Bare vanlig" vil inkludere alt det jeg forventer av en kvinne jeg har sex med: at hun faktisk liker sex selv, at hun selv vet å ta initiativ, at hun liker å både motta og gi oralsex, at hun forteller meg hvordan hun liker det best, at hun hører etter når jeg forteller hvordan _jeg_ liker det best, at hun forstår at hverken mitt eller hennes utseende eller kroppsform egentlig sier så mye om hvor god sex vi kan ha mer hverandre, at hun er villig til å forsøke forskjellige stillinger etc etc. Klarer hun ikke å fylle noen av disse kravene engang, ja da tror jeg jeg står over. Vel, det er ikke helt sant, jeg har en gang hatt gjentatt sex med en jente bare fordi hun var så blendende vakker at jeg aldri i livet ville trodd hun ville ha sex med en raring som meg (vel, det har jeg jo lurt på flere andre ganger også ...) Hun oppfylte ingen av punktene over. Shame on me :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå