Gjest Vanskelig for å glemme... Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Jeg hadde en liten flørt med en mann for ett års tid siden. Det ble ikke noe mer, for han var ikke interessert (dvs. han svarte ikke på min ene sms etterpå). Siden har det ikke vært noen kontakt. Nå ett år etterpå kjenner jeg at jeg fortsatt er betatt av denne mannen, selv om jeg ikke har møtt han i mellomtiden. Jeg er en som ganske sjelden kjenner meg tiltrukket av noen, og jeg har heller ikke truffet noen andre menn i løpet av dette året, selv om jeg har holdt mulighetene åpne. Det jeg lurer på er om det er noen vits å prøve å gå den plassen der han vanker, for kanskje å se han. Har ikke tenkt å gå bort til han, men bare være der. Da får han en mulighet til å komme bort hvis han skulle ønske å prate. Det siste jeg vil er å klenge. Føler vel egentlig at dette er et håpløst prosjekt... Men jeg synes det er vanskelig å glemme han også. Er det noen andre der ute som har erfart at en som ikke var interessert, etterpå ble interessert? Takknemlig for svar
Ethereal Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Det er da ingenting galt i å prøve, så lenge du ikke blir desperat e.l. Mye kan forandre seg på et år vet du
sebra Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 jeg møtte en fyr rota med han, han avviste meg. møtte han igjen to år etter rota med han igjen, og han ga meg fingeren igjen..men hvem vet kanskje om to år igjen så avviser han meg ikke..hehe...neida. men du kan jo ha bedre lykke. du får ha lykke til og oppdatere oss da.jeg skal krysse fingrene for deg. og som de andre sier, du har ingenting å tape.
Gjest Persan Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Han er mann og vet hva ditt telefonnummer er. Han tar ikke kontakt, og har avvist deg en gang før. Move on!!
Gjest ts Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 Føler meg igrunnen ganske svak hvis jeg skulle gå til den plassen han vanker... Når han allerede har avvist meg tidligere. En del av meg har ikke lyst å gi han en ny sjanse uten videre. Vil at han skal tigge om å treffe meg først. Men det kommer jo ikke til å skje. Får vel avskrive det hele.
nessi Skrevet 6. august 2008 #8 Skrevet 6. august 2008 Selvfølgelig er det mulig Ta med deg noen venninner og gå på dette utestedet en kveld. Ikke oppsøk han, men vær blid og omgjenngelig, slik at han ser hvor fantastisk du er. Hvem vet hva som kan skje???? Du kan iallefall ikke tape på det. GO GIRL!!!
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2008 #9 Skrevet 6. august 2008 Han er mann og vet hva ditt telefonnummer er. Han tar ikke kontakt, og har avvist deg en gang før. Move on!! Enig, glem ham, han er ikke interessert.
Gjest ts Skrevet 6. august 2008 #10 Skrevet 6. august 2008 Selvfølgelig er det mulig Ta med deg noen venninner og gå på dette utestedet en kveld. Ikke oppsøk han, men vær blid og omgjenngelig, slik at han ser hvor fantastisk du er. Hvem vet hva som kan skje???? Du kan iallefall ikke tape på det. GO GIRL!!! Takk for oppmuntringen! Jeg tar kanskje og gjør det en dag hvor jeg føler meg på topp
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2008 #11 Skrevet 7. august 2008 Masete jenter som ikke lar mannen få jakte er kjedelige. Men kast deg gjerne over ham!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå