Gjest Gjest Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Jeg og tre venniner reiser til Praha i begynnelsen av november Gleder oss masse!! Har ikke bestilt hotell enda, noen som har ett å anbefale? Det er jo så mange å velge imellom... Vi vil bo sentralt, og vil jo ha en viss standard... Men absolutt ikke av de dyreste. Tips...??
Fun Light Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Ja jeg har et godt forslag - hotell Rott! Ligger rett ved rådhusplassen, er renovert i 2004 og rimelig. Bestilte gjennom hotels.com og betalte en slikk og ingenting! Vi skal tilbake dit
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Hei. Jeg bodde her: Prague Centre Plaza. Ti minutter fra Nove Mesto, rene, pene og store rom, bad med dusj, flatskjerm-tv, safe, minibar, etc. Bestilte gjennom expedia.no den gang, da det var billigst. Dere har mye å glede dere til fremover. Praha er fantastisk. Lykke til.
leila Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Anbefaler også www.hotelrott.cz Ligger bra til i Gamlebyen. Kort vei til rådhusplassen og Karlsbroen Jeg bestilte direkte med hotellet og betalte ca. 500 pr.natt dbl.rom Jeg har også vært på U stare pani, også kort vei til Rådhusplassen. Lite koselig hotell. Bestilte da gjennom reisefeber, men det kan sikkert være lurere å sjekke med hotellet direkte. God tur, jeg skal ihvertfall tilbake flere ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå