Gå til innhold

Hvor finne brukt kjole?

Gjest Gjest_snart brud_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_snart brud_*
Skrevet

Det er ikke alt man tenker på når man plutselig bestemmer seg for å gifte seg - fort. Om 3mnd skal jeg gå til alters med min kjære, men i brudesalongene er det 3,5 - 6mnd leveringstid på kjolene.

Leter på finn.no - og har ringt på MASSE annonser men det blir helt håpløst( er 174cm) og har enda ikke funnet en med en kjole i min høyde eller høyere.. For ikke snakke om mitt omfang (str 44 /16) ;)

Noen med gode råd eller tips hvor jeg kan få tak i kjole? Har de som leier ut kjoler på lager?

Bor på østlandet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet mange er kjempefornøyd med Diva x på jessheim, og hos Kristins Brudesalong i Lillestrøm har de masse kjoler på lager. Lykke til :)

Skrevet

När jag gifte mig för 6 år sedan hade vi också bara drygt 3 månaders planering. Jag hade i och för sig andra mått än dig; lång och smal med liten byst, men det gör det inte helt lätt ändå. Jag är lite för lång för min storlek.

Efter att ha ratat två små brudesalonger som bara hade "kakekjoler" fann jag drömkjolen i första butiken jag provade i. Den kunde kanske ha varit en eller två cm längre men passade bra till lägre klackar och utomhusbröllop.

Jag vet faktiskt inte om den hade varit begagnad eller inte. Den var fin, prisvärd och kunde levereras medan vi väntade. Jag fick faktiskt tag i MIN kjole på 25 minuter, inkl prövning av kjole, underskjört och diadem samt att vi väntade på att få den struken...

Det är inte alls omöjligt, kanske beror det på hur stora krav du har?

Skrevet

Jeg kjøpte kjolen min fra http://www.ostavind.no/, og er kjempefornøyd. De fleste av festkjolene får i nøyaktig den fargen du vil ha, inkl. "brudete" farger som ivory o.l, hvilket er et billigere alternativ enn brudekjolene. Men selv disse er veldig greie prismessig... De syr etter mål. De har fem ukers leveringstid fra de har mottatt depositumet (som er 30% av kjøpesum). Det burde jo holde om du bestiller raskt?

Gjest Gjest_milly_*
Skrevet

Du kan prøve Tanja's bruderom i Bergen (finner annonser fra henne på finn.no)

Vet at hun har masse kjoler, og hun kan sende de til deg i posten.

Så kan du prøve de hjemme, og sende ting i retur etterpå.

Prøv og se hvertfall!

Jeg fikk kjole derfra, og det var en det bare finnes en av og den var ikke avskrekkende priset.

Skrevet

Tråden er ryddet i henhold til Kvinneguidens regler.

Veslejenta - moderator

Skrevet

Jeg kjøpte min kjole 3 måneder i forveien. Jeg slapp å bestille, fordi de hadde en kjole hengende i butikken som jeg likte godt, og som passet. Jeg fikk til og med 10% rabatt på den, siden mange hadde prøvd den, og de renset den for meg gratis, selv om den ikke så skitten ut så vidt jeg kunne se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...