Gjest Gjest Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Det sies at kvinner er mer kosete enn menn, at mange menn ikke bryr seg om å gi og få fysiske kjærtegn. Jeg har hørt flere kvinner klage over at mannen ikke pleier å stryke eller klemme utenom når det skal lede til sex. Stemmer disse erfaringene for mange kvinner? Og menn, hva synes dere om kos? Selv har jeg positiv erfaring med menn og kos. Er en kosete dame som bare har opplevd at mennene mine har vært kosete tilbake. Men nå har jeg bare vært sammen med tre stykker da.
vilja Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Jeg og kavaleren min er like kosete, og vi er veeeeldig kosete. Han hadde ikke truffet noen som var så kosete som meg, sa han, men folk er forskjellige. Tror han er den mest kosete jeg har truffet også. :):)
Gjest Betty89 Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Det sies at kvinner er mer kosete enn menn, at mange menn ikke bryr seg om å gi og få fysiske kjærtegn. Jeg har hørt flere kvinner klage over at mannen ikke pleier å stryke eller klemme utenom når det skal lede til sex. Stemmer disse erfaringene for mange kvinner? Og menn, hva synes dere om kos? Selv har jeg positiv erfaring med menn og kos. Er en kosete dame som bare har opplevd at mennene mine har vært kosete tilbake. Men nå har jeg bare vært sammen med tre stykker da. Det finnes menn som ikke liker å kose og det finnes menn som liker å kose... Det samme gjelder kvinner! Det er heeeelt forskjellig... Men hvis jeg skulle tippet vill jeg tro kvinner er mest kosne!
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Tro deet der er en myte...mange kvinner er kalde og liker ikke å sitte rolig og gi kjæresten klemmer og kroppskontakt. Mange menn derimot, liker masse kroppskontakt og kos.
Rawien Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 Jeg kjenner faktisk mange jenter som ikke er så veldig glade i intimitet, annet enn sex...Det blir rett og slett litt for mye. Både typen og jeg er ganske kosete av oss, men noen ganger blir jeg helt ekstrem, særlig på kalde vinterdager
Gjest missLady Skrevet 5. august 2008 #7 Skrevet 5. august 2008 (endret) Jeg har opplevd begge deler Endret 5. august 2008 av missLady
Vera Vinge Skrevet 5. august 2008 #8 Skrevet 5. august 2008 Jeg syns jeg hører klaging fra begge kjønn angående dette, så jeg har ikke noen bestemt mening om noen av kjønnene er generelt mer kosete. Det eneste jeg har registrert fra meg og mine, er at det kan gå i familier hvor stort behov man har for fysisk nærhet. I min familie er det lite klemming, mens i mannens går alle og klemmer og stryker på hverandre hele tiden. Før syns jeg det var rart, men nå syns jeg det er koselig. Jeg kommer nok aldri bli så kosete som mannen min, men jeg har likevel endret meg mye på det siden vi ble sammen. Jeg ønsker virkelig også å gjøre klemming til en naturlig del av hverdagen når vi forhåpentligvis får barn.
Lissi Skrevet 5. august 2008 #9 Skrevet 5. august 2008 Det sies at kvinner er mer kosete enn menn, at mange menn ikke bryr seg om å gi og få fysiske kjærtegn. Jeg har hørt flere kvinner klage over at mannen ikke pleier å stryke eller klemme utenom når det skal lede til sex. Stemmer disse erfaringene for mange kvinner? Og menn, hva synes dere om kos? Selv har jeg positiv erfaring med menn og kos. Er en kosete dame som bare har opplevd at mennene mine har vært kosete tilbake. Men nå har jeg bare vært sammen med tre stykker da. Vi er vel like kosete, og tar på hverandre omtrent hele tiden. Sitter gjerne attme hverandre i sofaen med hver vår pc. Han med hånda si på låret mitt og jeg med mi i håret hans. Han spør meg til om med om kvelden: skal vi legge oss å puske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå