Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har startet en annen tråd idag, hvor jeg skriver litt om mine problemer i samboerforhold,har vært sammen i over 5 år,nå har det vært dårlig i snart to år.

det jeg nå vil spørre dere om er,jeg har begynt å tenke på min eks-som var en skikkelig god-gutt.det var jeg som gikk fra han,tror en del var at jeg følte han var for god for meg(vet det høres teit ut,men jeg har litt bagasje fra oppveksten)så var det litt dødt mellom oss og jeg gjorde noe dumt,falt for en annen(som bare var en flørt)og det ble slutt.han har heletiden villet ha kontakt med meg ,og vi har pratet en sjelden gang sammen.de siste gangene jeg kanskje kunne møte på han har jeg gledet meg til å se han...

alt jeg har savnet hos min nåværende samboer tror jeg jeg kunne fått av han....og har kanskje derfor begynt å tenke og fantasere om min eks.hva er disse følelsene?hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest mann26
Skrevet

Heh, skulle tro jeg var denne eksen din. Ble dumpa på samme måten. Eksen min hadde også endel "bagasje" og falt for en annen, men dette skjedde nå nettopp.

Har egentlig ikke noe særlig råd til deg, men: Tenk deg ivertfall nøye om før du eventuelt dumper samboeren din. Er ikke sikkert eksen din vil ha deg som noe mer enn en venn denne gangen.

Skrevet

nei det var nok ikke deg,hehe.dette skjedde for 6 år siden.

ville aldri dumpet sambo pga disse såkalte følelser....

vi har andre mye mer dyptliggende problemer, og jeg har lært å gjøre meg ferdig met et forhold uansett før man tenker på noe nytt. og til slutt så ville jeg aldri anta at han ønsket noe mer enn vennskap fra meg etter det som har vært.-bare så det er oppklart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...