Bernermamma Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Hei hei Trenger litt hjelp her.. Siste verset i sangen om Lurvelegg! Den handler om at han og ho berta ....... har fått mange mange småtroll... Hva heter berta ...... noen plasser står det Blåkrøll, andre steder Sjøkrøll... MEN er ikke det jeg er ute etter.. vet hun het noe annet å Noen her ute som vet??
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Den versjonen jeg har lært, har ikke noe navn på kona. " Nå har han gifta seg den 4. mai og fått ei kjerring som han er så glad i..... refreng"
Kanutten Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Den versjonen jeg har lært, har ikke noe navn på kona. " Nå har han gifta seg den 4. mai og fått ei kjerring som han er så glad i..... refreng" Det er denne versjonen jeg også har hørt. Ingen navn.
Kayli Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 (endret) Alternativt: "No har han gifta seg den 4. juli, og fått ei kjerring som er heilt umuli'"... Endret 4. august 2008 av Kayli
Bernermamma Skrevet 4. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2008 (endret) Trøllgubben Lurvelegg Tekst og melodi: Vidar Sandbekk Han tar seg frokost på en furustubbe og heter Lur ve legg og er en gubbe med ett au e og to na ser og tre hu er og fire ben. Og fem føtter og seks ører og sju neg ler tå gråsten. Her står det Berta Blåkrøll... men mener det skal være et annet navn å... Innlegget er endret iht. Kvinneguidens regler. Resten av teksten kan leses her. Helen - mod. Endret 5. august 2008 av Helen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå