Gå til innhold

Det sies man kan møtes på"rimi".. ikke trodde jeg det men,

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Juice_*
Skrevet

Var sammen med en venninne i byen etter jobb i dag.

Da vi skulle hjem gikk jeg til t-banen.

Trodde min bane kom i den tiden vi skulle dra hjemover så jeg løp i forveien fra venninna mi med tanke på å rekke banen. I det jeg kommer ned får jeg øye på en kar som sto og venta på banen. Tipper han er rundt 33 år?! (jeg er 28)

Det var bare noe ved han som tiltrakk meg! Som om en energi som ledet meg til han på en måte.. Han var ikke billedskjønn, men en helt vanlig kar som det var noe med, som jeg ikke kan forklare hva var.

Han stirret på meg (på samme måte). Merket at han også la merke til meg, og for oss begge var dette veldig uventet.

Min bane hadde gått så jeg ble stående og vente på neste. Det viste seg at han skulle ta samme bane som meg.. Da jeg sto og ventet merkt jeg at han så veldig på meg. Vi tittet på hverandre samtidig, flere ganger og holdt blikket i to sek et par ganger.. hihi.. jeg ble jo litt sjenert også :fnise:

Var en helt merkelig følelse. Det var som om det var noe ubevisst lå i luften der. Merket han også følte det samme (fikk hvertfall følelsen av det).

Da banen kom, ble vi begge stående siden det var fullt. Vi sto på hver vår ende men i samme inngangsdør.. Det var så mange folk på banen at det ble stående en kar mellom oss, så vi fikk kun glimt av hverandre innimellom.. Det var ordentlig spennende. :)

Han gikk av to stasjoner før meg, og så på meg når han gikkut.. smilte forsiktig.. og når han gikk tittet han forsiktig inn der jeg sto...

Puh.. ble helt betatt jeg. Det var bare noe spesielt der.

Hører folk sier at man kan møte hverandre på Rimi.. hehe.. trodde det bare var snakk.. men nå vet jeg ikke ;)

Bare så trist jeg ikke vet noe om han..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sukk, så romantisk....

Skulle ønske det var meg :) Jeg tør knapt se på menn på trikken. Alle skal jo være så opptatt med sitt.

Du får ta t-banen ofte nå framover... Og ha klar en lapp med telefonnummeret ditt på, i tilfelle du ser han igjen ;)

Gjest Betty89
Skrevet

aaww så søtt :rødme: !!! Jeg synes du skal gjøre noe med saken jeg, hehe og ta sjangsen :) Kanskje du bør ta t-banen igjen neste uke samme tid, hehe. Kanskje han står der igjen.... Du kan jo gi han en lapp ja med nummeret ditt ;)

Han tenker sikkert også på den episoden deres :P hehe...spennende! Du får oppdatere her inne :jepp:

Skrevet

Jeg traff en av mine tidligere kjærester på en matbutikk! Han spurte om han kunne hjelpe meg å bære matvarene hjem, jeg sa ja. Som takk inviterte jeg han inn på kaffe og han ble værende...ihvertfall i noen måneder.

Gjest Gjest_Juice_*
Skrevet

Jeg tenker på han i dag også!! Helt merkelig.. :fnise:

Lurer på om jeg ser han igjen. skal holde øynene åpne fremover, må vel også ta meg en tur i området der han gikk av. Angrer nesten på at jeg ikke gikk av i går og tok busse hjem derifra.. så jeg kanskje kunne pratet med han.

Hva sier man sånn første gangen?!

tenke tenkte :rødme:

Gjest Gjest_caskr_*
Skrevet

Du får sette inn annonse i avisa: "Jeg så deg på t-banen dato etc". Hvem vet?

Gjest Gjest_Juice_*
Skrevet

ÅÅååååå!!! Jeg tenker på han, han dukker opp i tankene mine! :)

Hva kan jeg gjøre?!

Skrevet

Så spennende! Ha en lapp klar med navn og tlf og sånn, sånn i tilfelle :)

Skrevet

Så koselig! :) Du får gjøre sånn som denne karen gjorde, han ble nesten berømt bare fordi han hadde sett det han mente var drømmedama! Og han fant henne også tilslutt! ;)

Lykke til videre, hadde vært fint om du traff ham igjen..

Skrevet
Så koselig! :) Du får gjøre sånn som denne karen gjorde, han ble nesten berømt bare fordi han hadde sett det han mente var drømmedama! Og han fant henne også tilslutt! ;)

Lykke til videre, hadde vært fint om du traff ham igjen..

Åååå, så romantisk. Du vet de to har slått opp?

Skrevet
Åååå, så romantisk. Du vet de to har slått opp?

Ja, jeg vet det. Men hele historien var jo veldig søt da.. :)

Gjest Gjest_Juice_*
Skrevet

Jeg drømte om han i natt. Drømte jeg var ute å spiste med brodern og samboeren. Så så vi hverandre i lokalet, drømte han kom bort til meg, skrev tlf nr på en lapp så gikk han..!!!! :rødme:

Skal ut i helgen, kanskje jeg møter han ute ;) hihi

Skrevet

Så kjempe søtt! Jeg har gjort noe lignende. Det var en gutt jeg la merke til hver morgen på toget. Vi smilte litt forsiktig til hverandre, og etter noen uker så turte han endelig å sette seg vedsiden av meg (han kom på etter meg). Vi pratet litt og byttet telefonummer, og møttes uken etter. Det ble ikke noe av, men det var veldig spennende og romantisk.

Håper du ser ham igjen!

Skrevet (endret)

Så spennende :) Det er sånt som krydrer hverdagen om ikke annet. Håper du ser han igjen da og at du tør å ta initiativ til kontakt :duskedame:

En kamerat av meg opplevde det samme på toget for noen år sida. Jenta gikk av toget i en by like ved han og dagen etter dro han til denne byen og rett og slett så etter henne. I en matbutikk satt jenta faktisk bak kassa og han fikk telefonnummeret hennes. Nesten utrolig at han fant henne igjen på denne måten, men det går altså an :hjerte:

Endret av pusla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...