Guapa Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Min tilkommende hentet kjolen sin i dag fra skredder som bare skulle sy på en liten hempe til slepet, og da hadde den fått en stor flekk som antageligvis er symaskinolje. Skredderen nektet for at det hadde skjedd der så der var det ord mot ord, men det viktigste nå er å få flekken bort. Alle tips mottas med takk!! By the way, det var Elins Skredderverksted som klarte å gjøre dette, så hun står ikke akkurat på anbefalingslista......
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Jeg ville ikke prøvd å mekke noe hjemme. Send kjolen på rens med beskjed om at det haster og at de må være FORSIKTIG!!!!! Jeg tror nok de hjelper dere mer enn gjerne... Hvor er Elins skredderverksted da?
NemoLinn Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 UFF UFF! Føler med henne. Det samme skjedde med meg og min kjole da jeg hentet den etter at den hadde fått et ekstra lag med for. Hun nektet heldigvis ikke for det og jeg tok med kjolen til rens, og de klarte å fjerne den! SÅ TA DEN MED TIL RENSERIET OG IKKE PRØV NOE SELV HJEMME:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå