Gå til innhold

Spørsmål...

Fremhevede innlegg

Gjest tsejG
Skrevet

Et lite spørsmål til dere jenter:

Innimellom etter at jeg og dama har hatt sex ligger det igjen et hvitt, seigt stoff på junior. Utseendemessig ikke helt ulikt det jeg selv leverer. Har vært sammen med flere jenter og har ikke sett noe liknende tidligere. Noen som kan gi meg svar på hva dette er, og er det vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror faktisk det rett og slett er utflod

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror IKKE det er utflod. Har opplevd dette flere ganger, oftest etter hm...relativt mye og heftig sex. Og med forskjellige damer.

Gjest gjest1
Skrevet

kanskje hun har en bitteliten soppinfeksjon?

Jeg produserer også sånt stoff - alltid, ikke bare under sex.. tror ikke jeg har soppinfeksjon, men man vet jo ikke.... Men har alltid hatt forholdsvis mye utflod... :roll:

Skrevet

Dette er nok utflod ja, jenter med mye utflod får alltid litt som klumper seg inne i skjeden! Det sa gynekologen min da jeg var 14!

Skrevet

Vet ikke hva det er - men gå på apoteket og kjøp melkesyretabletter, stikkpiller. Dette fjerner evt. sopp fra miljøet i slimhinnen. Kan være lurt å ta - i alle fall om man har gått på antibiotika.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Vet ikke hva det er - men gå på apoteket og kjøp melkesyretabletter, stikkpiller. Dette fjerner evt. sopp fra miljøet i slimhinnen. Kan være lurt å ta - i alle fall om man har gått på antibiotika.

Disse kapslene heter Vivag og er veldig nyttige å ha på lur. Du bør også tipse henne om riktig bruk av underlivssåpe og har hun sopp må hun ta en Canesten kur- ingen vei utenom. Alt dette får du på nærmeste apotek.

Minnie

Skrevet

Men det TRENGER jo streng tatt ikke være noe annet enn utflod da?

Blir jo alltid mer av slikt når man har sex...hvis du vil være sikker, så kan du jo bare passe på å vaske junior med parfymefri Lactacyd etter at du har hatt samleie, da holder han seg frisk og fin!

Skrevet

I stede for å bruke penger på soppinfeksjonsmidler, uten å være sikker på at hun har det, så spør henne om hun har noen plager med underlivet..enkelt og greit. Eller rett og slett sende dere begge eller kun henne på en liten gyn. undersøkelse. Det er i allefall ikke smittsomt om det skulle vise seg å være soppinfeksjon...

Skrevet

Nei, ikke hvis du har normal motstandsdyktighet i underlivet (rett ph, ingen "skrubbsår").

• 5 år senere...
Skrevet

Hørs litt ut som utflod fra Skenes kjertel.

Dama får det av og til, konsistenen er som du sier omtrent som sæd, som jo stort sett produseres av prostata.

Skrevet

Hvem er det som driver og drar opp gamle tråder?

Gjest Gjest
Skrevet

Hmm..jeg føler meg lurt :(

Leser gjennom hele tråden, og legger ikke merke til at den er fra 1914 før jeg kommer til slutten ;) æsj

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...