Gå til innhold

Har møtt en på nett...

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har møtt en fyr på nett... skal treffes til helga kanskje, om vi får det til.

Har vært på web, så jeg vet jo hvordan han ser ut. Men det virker som om han har dårlig tid på en måte.. så ble han litt skeptisk liksom fordi jeg var på pub i helga...hm..

Litt sjalu på en måte, enda vi ikke har møttes IRL enda.

Noen med erfaringer her kanskje... har ikke særlig stor erfaring med nettsjekking akkurat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *nurket*

Noen ganger blir man bare i overkant ivrig etter å møte den andre personen... :) ... Jeg skrev brev med min kjære i to dager før han ville ta det over på tlf, noe jeg syns var veldig intenst og raskt.. Men vi begynte nå og prate på tlf, og da kom ønsket om å møtes asap. Tre dager etterpå dro han hjem fra hytta for å møte meg, før han dro tilbake på hytta til familien (barn, moren hans, broren).

:rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger blir man bare i overkant ivrig etter å møte den andre personen... :) ... Jeg skrev brev med min kjære i to dager før han ville ta det over på tlf, noe jeg syns var veldig intenst og raskt.. Men vi begynte nå og prate på tlf, og da kom ønsket om å møtes asap. Tre dager etterpå dro han hjem fra hytta for å møte meg, før han dro tilbake på hytta til familien (barn, moren hans, broren).

:rødme:

TS her.

Alltid deilig å høre om vellykka datingforhold.. :)

Har snakka med han på tlf også da. Kjenner jeg gleder meg til å møte han ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_janna_*
Hei.

Jeg har møtt en fyr på nett... skal treffes til helga kanskje, om vi får det til.

Har vært på web, så jeg vet jo hvordan han ser ut. Men det virker som om han har dårlig tid på en måte.. så ble han litt skeptisk liksom fordi jeg var på pub i helga...hm..

Litt sjalu på en måte, enda vi ikke har møttes IRL enda.

Noen med erfaringer her kanskje... har ikke særlig stor erfaring med nettsjekking akkurat..

Dårlig tid? Hm. Jeg ville stusset litt på dette hvis jeg var deg.

Har hatt noen merkelige opplevelser med menn som KUN tar kontakt når det passer dem, og som plutselig faller ut av webcamera osv. Og heller ikke har noen skikkelig forklaring på hvorfor de bare forsvant. Jeg har funnet ut i ettertid at det var fordi de allerede var i et forhold.

Ikke sikkert det samme skjer deg, men vær obs.

Eller har han for dårlig tid til å treffe deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte kjæresten min på en dateside på nettet. Pratet sammen to dager på nettet før vi treftes. Nå har vi vært kjærester et halvt år, barn og familier innvolvert. Har hatt ferie sammen 3 uker nå i sommer både med og uten barn. Helt topp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dårlig tid? Hm. Jeg ville stusset litt på dette hvis jeg var deg.

Har hatt noen merkelige opplevelser med menn som KUN tar kontakt når det passer dem, og som plutselig faller ut av webcamera osv. Og heller ikke har noen skikkelig forklaring på hvorfor de bare forsvant. Jeg har funnet ut i ettertid at det var fordi de allerede var i et forhold.

Ikke sikkert det samme skjer deg, men vær obs.

Eller har han for dårlig tid til å treffe deg?

Han sender epost hver dag, korte men ok. Ikke alle liker å skrive lange brev.

Ellers har vi vært en del ganger på web, kos det da.. Med dårlig tid mener jeg at han

vil møtes ganske snart, mens jeg føler vi kan bli bedre kjent først. Vi bor et stykke fra hverandre, så det må bli overnatting.

Men må jo såklart se om kjemien stemmer, noe jeg absolutt har på feelingen. Flott

mannemann ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...