Gjest sola Skrevet 11. april 2002 #1 Del Skrevet 11. april 2002 hvem tror dere blir utstemt av big brother i kveld? jeg tror Lise Marie eller Remi ryker ut sola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2002 #2 Del Skrevet 11. april 2002 Veronica håper jeg. Et mer sjarmløst menneske skal man lete lenge etter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turte Skrevet 11. april 2002 #3 Del Skrevet 11. april 2002 Jeg tror Remi går ut, men håper Johannes, han er for nøytral. -Jeg håper Espen får bli fordi han er trønder. -Jeg håper Veronica får bli fordi hun er anderledes enn de andre. -Jeg håper Lise Marie får bli fordi hun sier så mye rart og det er underholdende. Hun er også anderledes enn de andre. Vel, har hun litt personlige problemer, men det har ve de fleste av oss. Det er vel ikke bare de tilsynelatedde velykkede som må komme lengst. Egentlig tror jeg hun er både hyggelig og fornuftig. Bra med mangfold!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 11. april 2002 #4 Del Skrevet 11. april 2002 Hun som alltid ser så sur ut, hun ser jeg ikke poenget i å la bli der lenger... Har ikke sett så mye på BB, men hun er jo alltid sur!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 11. april 2002 #5 Del Skrevet 11. april 2002 En knapp på Remi eller Lise Marie, men jeg håper på Johannes. Gidder ikke å stemme selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2002 #6 Del Skrevet 11. april 2002 Remi - går ikveld. Så står Lise-Marie og hu dolle-dukka Maria for tur........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2002 #7 Del Skrevet 11. april 2002 Remi ryker i kveld. "dolle dukka" maria er en av vinnerene tror jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå