Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har vært på noen restauranter i Tenerife som de vil anbefale?

Er ikke ute etter noe sånn superluksus altså, bare nysjerrig.

Vi skal bo nær Los Cristianos.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det noen som har vært på noen restauranter i Tenerife som de vil anbefale?

Er ikke ute etter noe sånn superluksus altså, bare nysjerrig.

Vi skal bo nær Los Cristianos.. :)

Da vil jeg anbefale Little Italy:)Nydelig italiensk mat. Der spiste jeg vel nesten hver dag i to uker;) Ligger flott til ved havna i LC.

Ellers fins der et par kinarestauranter med bra kvalitet.

Om du reiser inn til Las Americas finner du en god hard rock cafe. Knall mat der. I LA er det mange flotte restauranter:)

Skrevet
Da vil jeg anbefale Little Italy:)Nydelig italiensk mat. Der spiste jeg vel nesten hver dag i to uker;) Ligger flott til ved havna i LC.

Ellers fins der et par kinarestauranter med bra kvalitet.

Om du reiser inn til Las Americas finner du en god hard rock cafe. Knall mat der. I LA er det mange flotte restauranter:)

Er det Hard Rock Cafe i Las Americas? Det er jo ikke så langt unna Los Cristianos er det det? Skal ha leiebil :jepp:

Skrevet
Er det Hard Rock Cafe i Las Americas? Det er jo ikke så langt unna Los Cristianos er det det? Skal ha leiebil :jepp:

Hmm blander jeg den med en annen?? Var det fridays? Nå ble jeg forferdelig i tvil her. Står en bil utenfor, veteran og er litt sånn motorsykkelpreget. Gode burgere, chips og diverse. Mener den heter det men kanskje jeg tuller.

Las America er bare noen km unna:) 5 min med taxi, verdt å ta en tur. Mye shopping der, masse restauranter. Jeg elsker Tenerife og har vært der 4 ganger de siste 5 årene.

Skrevet

Little Italy kan jeg også anbefale!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...