Samba Skrevet 4. august 2008 #1 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg har sett noen utrolig kule støveletter på lillevinkelsko.no, som jeg har så lyst til å bestille. Det eneste som stopper meg at jeg skal til London i september, og jeg regner med at jeg lett kan finne like stilige/stiligere støveletter der... ....så hva slags skobutikker bør man stikke innom når man er i London? (Opplysning: jeg liker Bronx sko, og kjøper ikke støveletter som ikke er skinn. Legger heller noen ekstra kroner i skoene for å få kvalitet.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 4. august 2008 #2 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg liker Aldo, Shellys og Clarks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 4. august 2008 #3 Del Skrevet 4. august 2008 Office Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 4. august 2008 #4 Del Skrevet 4. august 2008 Faith og Schuh Pluss at mange klesbutikker også har mye stilig på skofronten, sjekk topshop og river island feks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 5. august 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 5. august 2008 Tuuuuuuuusen takk for svar! Endel av navnene kjenner jeg igjen. Bodde i England i 3 år, men det er nå 11 år siden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå