Merenwen Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 (endret) Da tenker jeg på alt fra blogger, hjemmesider, forum, oppskriftssider.. Alt er av interesse egentlig! Hvilke sider titter du innom når du surfer? Trenger å slå ihjel litt tid:) Endret 4. august 2008 av Merenwen
Gjest Gjest_ehu_* Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Dagbladet, VG, Varden.TA,Aftenposten,Mammakroken, Vårt Land, YouTube, My Space, bloggen min, bloggen til andre, + ditten og datten.............
Gjest Gjest_ehu_* Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 + Facebook ! GTlemte den................ :-)
Gjest Bolledeig Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 http://www.passiveaggressivenotes.com/ you may thank me later
Merenwen Skrevet 6. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2008 Takk for tips. Kan jo ta med mine faste(utenom kvinneguiden da : VG Debatt diskusjon.no kk.no iform.no Facebook Youtube! Myspace Blondinbella(blogg) Idawulff(blogg) Kriweb(blogg) Lisaplace(blogg) + diverse nettaviser da. Hm. Kanskje jeg skal få meg et ordentlig-ikke-cyberspace-liv?
Drops Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 Jeg er skikkelig bloggnerd for tiden, disse kan jeg anbefale: Virrvarr Moteblogg enda en moteblogg
MidnightChildDreamer Skrevet 6. august 2008 #8 Skrevet 6. august 2008 på eget ansvar: Stumble dette er en liten knapp som legger seg i nettleseren din. På forhånd, under registrering har du huket av for hva du liker og interesserer deg for. Når du da trykker på denne knappen, finner nettleseren sider av interesse for deg. Surifing får en helt ny dimensjon. Jeg kan sitte å stumble i timesvis Man kan også legge til venner, og stumble sider videre til dem.
Flua Skrevet 6. august 2008 #9 Skrevet 6. august 2008 Den Stumble-knappen var GENIAL!! Takker takker.....
MidnightChildDreamer Skrevet 8. august 2008 #10 Skrevet 8. august 2008 Den Stumble-knappen var GENIAL!! Takker takker..... Men pass deg: vanvittig avhengighetsskapende.. Nå kan jeg sitte som en zombie, trykkende på den knappen i timesvis. Samtidig leser jeg ingen av sidene, jeg SPARER dem i en folder til seinere... for hva skjuler seg bak neste trykk?!?!!!
Gir Skrevet 8. august 2008 #11 Skrevet 8. august 2008 Men pass deg: vanvittig avhengighetsskapende.. Nå kan jeg sitte som en zombie, trykkende på den knappen i timesvis. Samtidig leser jeg ingen av sidene, jeg SPARER dem i en folder til seinere... for hva skjuler seg bak neste trykk?!?!!! Hehe, jeg også bruker Stumbleupon, det er genialt. Andre sider jeg bruker: Google Dagbladet Kvinneguiden SeHer.no Mail aMobil.no HW.no Adressa.no
Gjest virvelvind Skrevet 8. august 2008 #12 Skrevet 8. august 2008 Last.fm forum.gothcity.no tryneboka nettby liliequist.blogg.no Youtube KG DeviantArt.com
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2008 #13 Skrevet 8. august 2008 Stumble var jo bare helt utrolig fasinerende
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2008 #14 Skrevet 8. august 2008 Stumble er ond!! nå har jeg sittet å trykket på den knappen i eeeevigheter grrrr! Hvorfor skal den finne så mange interressanne sider til meg
billie Skrevet 8. august 2008 #15 Skrevet 8. august 2008 Favoritter for tiden cuteoverload.com icanhascheezburger.com fantasticcontraption.com
mysan Skrevet 8. august 2008 #16 Skrevet 8. august 2008 KG, avisene, myspace, googler ofte, og ellers sider til selskaper jeg er tilknyttet.
nima Skrevet 8. august 2008 #17 Skrevet 8. august 2008 Jeg leser side 2, dagbladet, facebook, kvinneguiden og diverse blogger daglig postsecret.blogspot.com er en genial side!
topsy Skrevet 8. august 2008 #18 Skrevet 8. august 2008 på eget ansvar: Stumble dette er en liten knapp som legger seg i nettleseren din. På forhånd, under registrering har du huket av for hva du liker og interesserer deg for. Når du da trykker på denne knappen, finner nettleseren sider av interesse for deg. Surifing får en helt ny dimensjon. Jeg kan sitte å stumble i timesvis Man kan også legge til venner, og stumble sider videre til dem. oi vet egentlig ikke om jeg skal takke eller forbanne deg :klø: men den var genial da, i tillegg til denne nå da så er jeg daglig innom: aviser facebook KG og en del sider som er jobbrelatert
nima Skrevet 8. august 2008 #19 Skrevet 8. august 2008 Jeg leser side 2, dagbladet, facebook, kvinneguiden og diverse blogger daglig postsecret.blogspot.com er en genial side!
Anglofil Skrevet 9. august 2008 #20 Skrevet 9. august 2008 (endret) Kvinneguiden og diverse andre fora. Gmail Facebook Wikipedia Blogger.com Play.com Amazon.co.uk / Amazon.com Ebay.co.uk / Ebay.com Invelos.com lunapic.com cuteoverload.com Diverse The Sims 2 sider. Nettaviser Mvh Yvonne Endret 9. august 2008 av Yvonne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå