Theolina Skrevet 31. mai 2003 #1 Skrevet 31. mai 2003 Muligens et veldig dumt spørsmål.. Men hva er egentlig hensikten med øyekrem? Har ikke helt skjønt det der.
Tweetie_20 Skrevet 31. mai 2003 #2 Skrevet 31. mai 2003 Øyekrem er spesielt laget for den sarte og tynne huden rundt øyet.Vanlige kremer er for sterk kost for dette området.....og det dannes først rynker her hos oss kvinner.Øyekremen reduserer linjer og rynker, men man trenger vel strengt tatt ikke å bruke det før man er 20+..
Theolina Skrevet 31. mai 2003 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2003 Så hvis jeg forstår deg rett er det en erstatning for vanlig fuktighetskrem for partiet rundt øyet? Det har for eksempel ingen effekt på trøtte hovne øyne el.l?
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2003 #4 Skrevet 31. mai 2003 Så hvis jeg forstår deg rett er det en erstatning for vanlig fuktighetskrem for partiet rundt øyet? Det har for eksempel ingen effekt på trøtte hovne øyne el.l? Jo, du får også øyekremer som skal motvirke hovne øyne, blå ringer under øynene osv.
*Lillian* Skrevet 31. mai 2003 #5 Skrevet 31. mai 2003 Det har for eksempel ingen effekt på trøtte hovne øyne el.l? Jeg bruker Elderflower Eye Gèl fra The Body Shop, ikke fordi jeg er redd for rynker eller noe, men fordi jeg har søvnproblemer og dermed får lett mørke ringer under øyne.. Denne øyegelèen hjelper iallfall meg. Ringene blir ikke helt borte, men de blir mindre synlige. Dessuten er denne gelèen cooling så du får friskere morgenøyne av den! Anbefales! Lillian
Theolina Skrevet 31. mai 2003 Forfatter #6 Skrevet 31. mai 2003 Da tror jeg at jeg må prøve den når feriepengene kommer 8) *alltid sugen på noe nytt*
Cilla Skrevet 1. juni 2003 #7 Skrevet 1. juni 2003 Jeg bruker Elderflower Eye Gèl fra The Body Shop' date= ikke fordi jeg er redd for rynker eller noe, men fordi jeg har søvnproblemer og dermed får lett mørke ringer under øyne.. Denne øyegelèen hjelper iallfall meg. Ringene blir ikke helt borte, men de blir mindre synlige. Dessuten er denne gelèen cooling så du får friskere morgenøyne av den! Anbefales! Lillian Helt enig i at denne øyekremen er kjempedeilig, legg den i kjøleskapet. Også har den en veldig fin pris; ca 65 kroner. Et annet alternativ som jeg liker er Hydra Zen øyegele-krem. Ca 200 kr.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 1. juni 2003 #8 Skrevet 1. juni 2003 Alle jenter bør begynne med øyekrem fra de er ca. 18 år, dette er for å forebygge rynker og tørr hud. Øyensminke og mascara brukes gjerne hver dag og det kan slite på huden hvis den ikke får nok fuktighet, da kan du få slike tørrhetsrynker og kan utvikle seg til permanente rynker om du ikke gir huden nok næring. Mild øyensminkefjerner og god øyekrem evt. øyegele er en nødvendighet for å holde denne sarte tynne huden rundt øynene myk og fin. Velg en krem som forebygger poser og mørke ringer så slipper du og bruke så mye make-up for å dekke over dette. Minnie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå