Gå til innhold

tror dere han er kommet over ex`n sin?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lene_*
Skrevet

Hei dere:)

Jeg har nettopp avsluttet et langvarigforhold, og har truffet den kjekke mannen.. han har vært singel i 2år nå etter at han ble fragått av kona si.. de har barn sammen . og et veldig greit forhold seg imellom, men av og til lurer jeg på om han sammenligner meg med henne, eller om han virkelig er ferdig med henne..

jeg har sagt ifra at jeg ikke vil bli sammenlignet, og når jeg spør om han har kommet over henne, sier han at han er det nå, men at det har tatt veldig lang tid..

exen hans er i et nytt forhold, så han vet vel at han ikke får henne tilbake.. men jeg tenker, og lurer likevel.. tør jeg - før jeg faller ordentlig for ham liksom.. huff dette er vanskelig..

følerr at han snakker vel mye om hva hun liker og likte, og hva hun har gjort og skal.... bla bla.. men jeg vil ikke virke sjalu heller, så jeg har bare jattet med,..

hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Gjest *nurket*
Skrevet

Du må nesten bare stole på at han snakker sant

Skrevet

Det hadde irritert meg hvis jeg stadig vekk fikk høre hva eksen likte eller ikke likte.

Allikevel kan det ha vært at han før hadde litt følelser for henne, men har gått videre nå?

Han sier jo i allefall at han har gått videre, og da kan du ikke annet enn å tro han.

Hva er det som gjør det slik nå for tiden, som gjør deg usikker?

Skrevet

Folk er forskjellige, jeg hadde et forhold til en mann som snakket veldig mye om eksene sine - den ene hadde han nok på en måte aldri kommet over, eller han hadde i hvert fall ikke opplevd noe tilsvarende i forhold seinere (men det var mange år siden og de hadde ikke kontakt), den andre hadde han ikke noe komplisert forhold til i ettertid... tror ikke det var fordi han hadde følelser for dem fortsatt at han snakket om dem. Men jeg ville satt pris på at han ikke gjorde det, og det er lett å føle at man blir sammenliknet med ekser når det blir slik, og det synes jeg er fullstendig unødvendig. Jeg sammenlikner i hvert fall aldri min nåværende kjæreste med tidligere partnere, hverken personlighet eller ting i forholdet - selv om man selvsagt kan tenke at man generelt har det bedre eller verre enn tidligere. Men å sette enkeltegenskaper, vaner osv opp mot eller ved siden av hverandre, det blir for dumt. Kanskje du kan be ham la være å nevne sånt så ofte?

Skrevet

Når man deler et barn med noen vil alltid den personen være helt spesiell for deg, enda du er ferdig med personen på kjæresteplan.

Hun/han vil alltid være den personen som ga deg det mest verdifulle i livet.

Det betyr ikke at han elsker henne og ikke deg, men hun vil alltid ha en plass i livet hans, og det vet han. Enten han vil eller ikke. Han prøver kanskje bare og venne seg til tanken på et nytt liv med deg, og at hun alltid må være i bakgrunnen.

Jeg er kjempe imponert over alle de som klarer og starte et forhold med fedre, og jeg er ikke av den sjalu typen. Men for meg ville det vært vanskelig.

Gjest Tigress
Skrevet

Han samanlikner deg heilt sikkert med eks-kona, men det gjer vel alle?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...